![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() kolhastu Grand Chero, 3.1 td -hyvä! 2900eMyyty Kansiremppa tehty viime kesänä hyvät renkaat näteillä alupalleroilla, uusi laturi. Trailmaster korotussarja 2 tuumaa . Ajoltaan tosi hyvä ja napakka, asiansa osaavalta Jeep harrastajalta, tosi hyvin pidetty, siisti ja toimiva.Nyt viikonloppuna kolaroitu vasempaan kylkeen. Tarvii lokarin, puskurin,konepellin, umpion, molemmat kuskinpuolen ovet ja etuaksilan. Helppo projekti jos osaa on lähellä. Sisusta umpinahkaa ja lohkolämppäri löytyy. Sijaitsee Vestrassa Klaukkalan alapuolella. Kuljetus järjestyy tarvittaessa. Soitot mulle tai omistajalle KooPee nolla 400 611 428 Pasi (omistaja) nolla 50 37 48 373 hinta 2900e Myyty
Mä en jätä mitään hiilijalanjälkeä...mä ajan autolla kaikkialle.... Viimeksi muokannut KooPee : 12.02.2014 23:54 |
|
||||
|
||||
![]()
tuosta seuraava, helpompi ajellakin kun ei etulukko kiusaa liukkailla:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=120380 "raato" käy vaihdossa, fiksusti hinnoiteltuna ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lisätietoja
Laitetaan nyt vielä lisätietoja härvelistä:
- Leimaa 30.9.2014 asti - Uusi termari - Uudet takakontin kaasujouset (kaikki 4) - Quadra-Drive, eli lukot on eessä ja takana. - Ei vuoda öljyä koneen ja laatikon välistä (Adapterilevy ehjä) - Lämmityslaitteen läpät korjattu - Kansiremontti tehty kesällä 2013! - Vetolevy ei ole halki - Ennen kolaria oli kaikinpuolin toimiva peli. |
|
|||
|
|||
![]()
Tarjotakkin saa. Ei viittiis paaliin pistää...
|
|
||||
|
||||
![]()
no 200e
|
|
|||
|
|||
![]()
1500,- jos kilvet tallessa eikä mitään trafin korjausehtoja perässä.
|
|
||||
|
||||
![]()
kilvet on kiinni eikä ole mitään korjausehtoja, veroja tai maksuja perässä ....
|
||||
|
||||
![]()
Nimimerkki Calmari on hakemassa Grandin viikonloppuna, eli myyty on ...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep WJ Grand Chero 3.1 Diesel Limited -99 NYT 3600 ⁉️ | pee | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 23.09.2014 19:17 |
Ostetaan Jeep Grand Chero 4.0 -94 automaatin... | pee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2013 18:18 |
M: Jeep Grand Chero Laredo 1995 | petr | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.10.2007 09:29 |
Jeep Grand Chero mielipiteitä? | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 16.08.2006 18:38 |
M: -98 Grand Chero Magnum | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.02.2006 17:13 |