![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Loota kilkattaa TF6/ A999 /RH32 SYYLLINEN LÖYTYI!TF6/ A999 /RH32 laatikon kasaamisohjetta? Pitäs katsoa mikä tuolla kilkattaa: Ja pitäis osata kasata tuo uudelleen. Löytyykö jostain säätö / kiristys ohjeita? https://www.youtube.com/user/Autotransmissions/videos <-tuolla ainakin jotain ääni muuttuu kun kepistä räplää parkin ja ykkösen välillä ja joskus loppuu kokonaan... oisko panta löysällä?
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 12.01.2014 18:14 |
|
||||
|
||||
![]()
Minulla ei ole ohjeita, mutta kannattaa jostain sellaiset hankkia tai sitten antaa jollekin joka osaa. Minä rikoin oman laatikkoni kun en tiennyt että laatikko pitää kasata pystyssä. Vaakatasossa niputtaessa joku paikka jäi huonosti ja kohta kolmelovisesta tuli kaksilovinen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy harrasteen vuoksi yrittää ehtiä kilkattajan syy itse ja korjata se... JOS ei tule toimivaa pitää laittaa tuosta toisesta fsj:tä kova loota yyjiihin...
|
||||
|
||||
![]() SYYLLINEN LÖYTYI!Lainaus:
Vetolevy antoi periksi ja turbiinin pulttien päät ottivat kiinni adapteri levyyn...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
laatikon purkaminen | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.12.2012 10:07 |
Ostetaan hiluksin laatikon kannatinkumi | Ht35gte | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.04.2011 11:37 |
lj:n laatikon tukikumi? | liero | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.02.2011 17:51 |
lantikka laatikon suffixi | fedi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.06.2006 22:00 |
unimogin laatikon halkaisu | taksi24h | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.04.2006 21:14 |