Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.12.2013, 17:10
vodkapatteri vodkapatteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.05.12
Sijainti: lapinlahti
Viestit: 254
Perusasetus

läjän turbo


onko kellää kokemuksia mikä ahdin näistä toimis 2LT koneessa parhaiden jos haen alavääntöä.
auton käyttö pelkästään offi hommassa.

fiat dugato 2.8td vm.03 ehkä muuttuva siipinen?
volvo T5 vm98
nissan 2.5 tdi vm 01

kaikki nuo ahtimet ovat uusia tai kunnostettuja mitä edellä luettelin ja löytyy kotoa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2013, 16:08
vodkapatteri vodkapatteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.05.12
Sijainti: lapinlahti
Viestit: 254
Perusasetus

no entäs remmiahdin oman turbon lisäks?
onko tuommonen viritys järkevää....
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.12.2013, 16:12
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Muuttuva geometrinen ahdin jos vääntöä haluat.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.12.2013, 19:09
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Eikö remmiahtimella saa nopeimmat ja parhaat reagoinnit kun ahtaa koko ajan
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.12.2013, 21:08
murikka murikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.05
Sijainti: Askola city
Viestit: 239
Perusasetus

Tutulla oli hiluxissa eaton+ct20. Ahdot tyhjäkäynnillä 0,5bar ja max 2bar. Vetoja löyty kuulemma mukavasti. Pelkällä ct20 turbolla dynottu 160hp. Omassa läjässä oli garretin gt17 ahdin cuulerilla. Huippuvääntö muistaakseni 250nm/ 1900rpm, mutta 3000rpm alko tukkeutumaan

t: Laaksonen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.12.2013, 21:11
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Juu. Noista vaihtoehdoista se muuttuvasiipinen
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.12.2013, 05:09
vodkapatteri vodkapatteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.05.12
Sijainti: lapinlahti
Viestit: 254
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Muuttuva geometrinen ahdin jos vääntöä haluat.
pitää tutkia se dugaton 2.8 turbo et onko se muuttuva siipinen,luulen että on.
tosin tuo mekaaninen houkuttelee.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.12.2013, 18:52
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veeti1 Näytä viesti
pitää tutkia se dugaton 2.8 turbo et onko se muuttuva siipinen,luulen että on.
Ei se oo, eikä se oo dugato vaan ducato.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HJ 60 turbo 6hlö pakettiauto. Nyt myös turbo otteessa. Willhard O/M/V Ajoneuvot 2 01.08.2013 20:13
Ostetaan läjän turbo laaze O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.01.2013 12:47
O: Läjän Turbo (Hommattu Jo) TTMOSSE O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.06.2007 18:47
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 24.05.2007 12:34
Myyty:Läjän turbo ja pakosarja Lerssi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.06.2006 21:06


Sivu luotu: 17:05 (GMT +2).