![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() GR Patrolliahdinta pitäis vaihtaa,isompaan? mitä puhaltimia on jengi käyttänyt? kohtuu vaivalla sopiva. RD28 moottori.
|
|||
|
|||
![]()
vakiosta saa hyvän teettämällä turbopajalla, esim finturbossa...
tuolla muutama kuva mun vanhan auton teetetystä ahtimesta ->http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=556 helposti gr:ään ei meinaa käydä oikein mikään muu kuin vakio, mm. moottorinkorvake tulee tielle, rattiakseli on tiellä, T25 laippa vakiopakosarjassa rajoittaa kans ahtimen valintaa, jos ei tullu selväksi niin ahdasta on ![]() Vakiosta tosiaan tulee ihan hyvä teettämällä, mulle laitettiin aero saabin 42,5 kompura ja jostain mersun turbosta hyvin virtaava 47mm turbiini ja pelaa, vieläkun ois ollu 12mm nestepää pumpussa nii ois laitettu cossu sierran 46,5mm kompura nii ois tehot alkaneet kakkosella... persdynolla tolla pienemmällä tuli about +150hv vetävältä, vertailu kohteena toimi mun pitkä gr josta penkitettiin ärrävolvon ahtimella 148hv vetävältä. ei ollut muuten volvon ahdin helppo sovittaa gr:ään. |
|
||||
|
||||
![]() holset määrää tahdin
ite haaveilin aikoinaan laittavani tämmössen ...
...riitto tiisselissä 200-250hv... ![]() ![]() Myin ahtimen kaverille om605 ja toimi siinä ku unelma ja tehoo oli aika messevästi mynä pumpul mettä käyttöö.Ja autossa oli kumminki kokoo...(tuhatjalkanen alias sixpäck) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty GR Patrolli | margelius | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 22.04.2012 23:13 |
Ostetaan gr patrolli | Roller | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.03.2012 07:03 |
Myydään / Vaihdetaan GR Patrolli | margelius | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.02.2012 18:58 |
Patrolli Gr | miilu | Maasturiprojektit | 20 | 24.10.2011 20:31 |
Patrolli-kuskeille (GR) | Team Lypsikki | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.07.2010 16:20 |