Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.12.2013, 08:27
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.946
Perusasetus

LJ78 takakoppa PZJ75:een?


Valaiskaapa viisaammat, että oiskos mahdollista vaihtaa lain puitteissa PZJ75:n umpikopin tilalle neliovinen takakoppa LJ78:sta? Japanissa on olemassa PZJ77, joka vastaisi tuollaista rakennelmaa aika lailla, paitsi akseliväli saattaa olla lyhyempi kuin 75:ssä.

Prosentit taitaisi riittää just just kun kaikki ovet takakontin ovia myöden menis vaihtoon.

Tän näkönen kaunistus on J77
http://www.abbotsfordjapanauto.com/im1082.html


Viimeksi muokannut Hessu888 : 05.12.2013 08:34
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.12.2013, 10:27
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Kylhän tommonen pitäis suomessa liikenteessäkin olla ainakin 1 kpl, sen kun sais rinnalle niin helpottais vertailua.

Niin ja kattoperähän tommosesta tarvittais eli a-pilareista poikki, se etukattohan taitaa olla 75:ssa erilainen/korkeampi.

Ootko briteistä kattonut, vois olla aika halpoja siellä..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.12.2013, 14:07
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.946
Perusasetus

Mä olen kans yhden suomenkilpisen 78:n nähnyt tässä omalla kylällä kerran ja nehän on kaikki alunperin japanin malleja ja britteihin niitä on viety käytettynä japskeista paljon.

Etukatto tosiaan erilainen ja meinasin, että ottais koko kopan tulipellistä taaksepäin ja vaihtais vaan ohjauksen puolen 75:n tai LJ:n tulipellillä ja sähköt 24v. Se vois tietysti olla järkevää naittaa myös tuolleen kuin kirjoitit. Toyodiyn perusteella ei selviä mikä kohta koripelleissä ja rungossa on minkäkin mallin kanssa yhteneväisiä, kun jokainen mitätön pikkureikäkin pellissä tekee siitä eri numeroisen.

Briteissä osa on tosiaan halpoja, mutta ajamalla eli halvalla haku vähän riskaabelia, kun halvoista leimat loppu ja seisseet jokusen vuoden ryytymässä.

Osaiskohan Matti kertoa onko esteitä leimalle ja riittäiskö prossat vielä kuutoskoneeseenkin?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hodarin vai HJ:n kone PZJ75:een? Kysymystä -MaTTi-:lle Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 28 08.04.2016 22:47
Helmapelti PZJ75:een Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 3 12.06.2013 22:52
PZJ75 käsijarruvaijeri Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 1 08.01.2013 00:10
PZJ75 takajouset xJ-4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 03.12.2008 12:26
Ostetaan O: PZJ75 pick-up mikkoimp O/M/V Ajoneuvot 1 06.08.2008 00:00


Sivu luotu: 19:50 (GMT +2).