![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Autontuontifirmoja?Mitä puljuja ootte käyttäny autontuonnissa vai itse hakenu? Suosituksia? Paljonko ne rokottaa siitä? Tuntuu etten taida itse lähtiä seikkaileen ku ei taitu mikään muu kieli. No kyllähän tuosta nyt pääsee!
|
|
|||
|
|||
![]()
Käytin itse pajeron haussa apuna erästä yksityishenkilöä joka oli tuonut ennenkin autoja suomeen (tosin ei maastureita). Mielestäni palvelu oli asiallista ja aina kun löysin sopivan yksilön internetistä soitin "jobbarille", joka puolestaan soitti Saksaan omalle apulaiselleen joka kävi katsomassa auton ja tarkasti sen korjaamollaan (autoasentaja). Onneksi tarkistivat nimitttäin löytyi 2 pajeroa joista kansi oli halki vaikka alle 200tkm ajettuja, joten suositeltavaa on että käyttäis auton saksan puolella jossain kuntotarkastuksessa ennenkuin tekee liian nopeitä johtopäätöksiä pelkkien nettikuvien perusteella. Jobbari halusi tuosta melko laajasta operaatiosta vain 200€ (sis. kaikkien tarvittavien papereiden hankkimisen saksan puolella, tullaus ja auton rekisteröinti Suomessa). Olen ainakin toistaiseksi tyytyväinen hankintaan ja oli suhtkoht kivutonta auton hankkiminen tuollaisen jobbarin kautta. Itse en olisi lähtenyt hakemaan, koska ei tuo saksan kielikään oikein taivu.
Kannattaa kysellä luotettavia jobbareita ja pyytää tarjouksia auton tuonnista, koska Jobbareiden seassa on myös "jobbareita" jotka ottavat rahat mutta autoa ei tulekkaan. Pajero - King of the road & off-road |
|
|||
|
|||
![]()
Mä käytin tuttua kaveria, joka hakee paljon autoja saksasta. Asiallinen tyyppi, ja ei paljon maksanutkaan. Jos yhteistietoja haluat, ni laita privaa.
Luotan kaveriin 100%, entinen armeijakaveri, ja muutenkin tunnen hyvin. HAMMERPOWER RULES! |