![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mitä hyvää Suomessa??Eli mitä hyvää on omasta mielestäsi tässä maassa, itse en kovin helposti keksi miksi tässä maassa olisi hyvä asua/kasvattaa perhettä.. Onko ruoho vihreämpää rajojen ulkopuolella? Jokaisella maalla tietenkin huonot puolet mutta on niillä myös hyviä puolia, tästä maasta alkaa olemaan nuo hyvät puolet jotenkin vähissä.. Itse olen jo 10-15 vuotta sitten päättänyt että loppuikääni en tässä maassa vietä ja jo silloin valikoinut "uuden kotimaan", kun seuraa tätä vallitsevaa menoa joka tuntuu vaan menevän huonompaan suuntaan, niin tuli taas mieleen tuo pois maasta muuttaminen... Kertokaas omin sanoin mitä hyvää on suomessa ja onko tosiaan lottovoitto syntyä suomeen??
Lahjattomat lukottaa Viimeksi muokannut Pörö : 23.09.2013 15:34 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maukasta ruokaa, mitä hyvää söit tänään ? | Porvoon Hilma | Chit-Chat | 193 | 12.05.2020 20:15 |
mitä sitä hyvää muuttamaan..? | young n dum | Chit-Chat | 12 | 17.11.2012 10:53 |
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
daihatsu mitä hyvää/ huonoa? | methäman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.10.2005 18:25 |