Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.09.2013, 15:31
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Perusasetus

Mitä hyvää Suomessa??

Eli mitä hyvää on omasta mielestäsi tässä maassa, itse en kovin helposti keksi miksi tässä maassa olisi hyvä asua/kasvattaa perhettä.. Onko ruoho vihreämpää rajojen ulkopuolella? Jokaisella maalla tietenkin huonot puolet mutta on niillä myös hyviä puolia, tästä maasta alkaa olemaan nuo hyvät puolet jotenkin vähissä..

Itse olen jo 10-15 vuotta sitten päättänyt että loppuikääni en tässä maassa vietä ja jo silloin valikoinut "uuden kotimaan", kun seuraa tätä vallitsevaa menoa joka tuntuu vaan menevän huonompaan suuntaan, niin tuli taas mieleen tuo pois maasta muuttaminen...

Kertokaas omin sanoin mitä hyvää on suomessa ja onko tosiaan lottovoitto syntyä suomeen??

Viimeksi muokannut Pörö : 23.09.2013 15:34
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maukasta ruokaa, mitä hyvää söit tänään ? Porvoon Hilma Chit-Chat 193 12.05.2020 20:15
mitä sitä hyvää muuttamaan..? young n dum Chit-Chat 12 17.11.2012 10:53
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? H_Nietu Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 18.10.2011 01:40
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
daihatsu mitä hyvää/ huonoa? methäman Tekniikka & Jutustelu 3 23.10.2005 18:25

Sivu luotu: 23:35 (GMT +2).