Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.06.2005, 20:25
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

BJ:een jakopumppu


Eli missäs se syötön säätö on bj:iissä
Taitaa olla kaks vaihto ehtoa?
Pumpun takapäässä on lukitus mutterilla yks pultti tai sitten siinä sen ruuvin alapuolella peltikopan alla...
Koitin Search:illa mutta en saanut selventävää vastausta
Kuva olis kiva kone taitaa olla joku perus tiisseli.... En tiedä noista tojon koneista mitään

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.06.2005, 20:47
kristian kristian ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.02.05
Sijainti: hollola, Finland.
Viestit: 1.010
Perusasetus

Pumpun kyljessä sammutin akselin liikettä rajoittava pultti jossa jousikuormitteinen tappi keskellä,lyhennä eli ruuvvaa hyttiin päin.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.06.2005, 15:46
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Ei ollut mitään pulttia että olis päässyt tosta akselin juuresta säätää..
muita vaihtoehtoja ???


Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.06.2005, 17:43
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Pikkasen vetää ns pakkosyöttövipua vaan päälle,muuten tossa alipaine ohjatussa pumpussa se syötön säätö on vähän niin ja näin.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.06.2005, 18:51
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Minkä ikäisestä moottorista on kyse? Jossain vuoden -79 tietämillä ainakin pumpun säätimen olemus muuttui huomattavasti. Uudemmissa on syötönsäätöön lähinnä se pakkosyötön/sammuttimen (EDIC-) vipu, jonka lukitusmutteria löysäämällä ja toppariruuvia säätämällä saa syöttöjä muutettua. Tämä vaikuttaa siis kai lähinnä maksimisyötön määrään, joka esiintyy silloin kuin kaasuläppä on auki. Eli ahtimen kanssa tulee pieni ongelma liian polttoaineen kanssa ennen kuin paine alkaa kasvaa imusarjassa.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.06.2005, 05:48
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Juu tää on vielä ihan "imu" diesel (vielä leima edessä) ja taitaa olla vanhempi kun 79 en nyt ole ihan varma voisin koittaa ottaa kuvaa tässä viikolla

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:11 (GMT +2).