![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() HJ61 Takaparkit ei palaJuu eli kolmenviikon hitsaus urakan jälkeen ei toimi takana parkkivalot, etuparkit palaa hienosti ja muut takavalot jarruvaloja myöten. mistä lähtis etsiin vikaa? JA mikä se pieni vaaleanpunainen boxi on? polttomot vaihdoin eikä auttanut ![]()
__________________
<<Tutun turbon vihellyksen kuulen Äänellään se mielen kohentaa Ujellus kuin rajun myrskytuulen Sitä desibelipellet koittaa ohentaa>> |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ettet olis kolmenviikon urheilusuorituksen aikana sulattanu takakulmista johtosarjoja
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eti jostakin se roudarintepistä,ertsasta ym sköndestä muodostuva jakorasia mistä on perävaunusähköt haaroitettu ja aloita vian etsintä sieltä.
Ja yleismittari ja koetuslamppu on kova yhistelmä noissa talkoissa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Maadotukset on aina kanssa hyvä tarkistaa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tai kuskinpuolen kynnyksen vierustaa sisällä taaksepäin menevää johtonippua jostain matkalta.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Johdot ei oo pääsyt missään vaiheessa sulaan kun takavalot oli irti ja kaikki taakse menevät johdot vedin kuskinpenkin taakse ennen urakan alkua. mut toi johtokasa hirvittää enemmän ku tarpeeks kun entiset omistajat on katkonu johtoja sieltä täältä ja rosvoliittimiä on enemmän kun johtoja
![]()
__________________
<<Tutun turbon vihellyksen kuulen Äänellään se mielen kohentaa Ujellus kuin rajun myrskytuulen Sitä desibelipellet koittaa ohentaa>> |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Taakse menevä johtokyrpä poikki suht edestä, että kaikki kötöstykset putoaa pois ja tarpeeksi isolla peräkärrykaapelilla siitä eteenpäin koko homma uusiksi. Laatuabikot+liimasukka niin johan pelaa.
Alkuperäiseen kysymykseen, ootko sulakkeet tsekannu..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ongelma selvis, parkkien johto oli hapettunu sisältä noin sentin matkalta kuskin penkin kohdalta
![]()
__________________
<<Tutun turbon vihellyksen kuulen Äänellään se mielen kohentaa Ujellus kuin rajun myrskytuulen Sitä desibelipellet koittaa ohentaa>> |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 ei lämpiä | ruoste | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 05.02.2013 21:58 |
Kitka-/pala-/paineilmalukko patrollin etuperään? | Sami89 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.04.2012 16:14 |
HJ61 ei lämpee | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 18.12.2009 17:45 |
O: bushranger levikettä pieni pala | las-c | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.07.2006 20:46 |
O:pala suzukin etulokaria | Rak | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.04.2006 21:20 |