![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Vette 1987Kannattaako "tavallisen" tallaajan ostaa esim. Corvette 1987 coupe, jos ei osaa itse juurikaan fiksailla autoa? Paljon yleensä ton ikänen vette vaatii huoltoa ku vertaa vaikka BMW 320 1994 vuoden malliin ? Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Osta ihmeessä, auto se on siinä missä kaikki muutkin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei korveten tekniikassa mitään niin ihmeellistä ole, etteikö mahdollisista korjauksista selviäisi. Jos omat konstit loppuu, pystyy GM-autoja huoltava liike varmasti auttamaan. Välttämättä ei siis tarvita Corvetteen erikoistunutta liikettä avuksi.
Kannattaa muuten kokeilla Corvettea ja verrata BMW 320:een. Corvette lähtee "aavistuksen" nopeammin... PS Mulla olis upea musta 87 myynnissä (kahden tenavan perhe ei enää sovi kyytiin). Plenum@luukku.com |
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa toki ostaa. Ei minullakaan ollut juurikaan tietämystä autojen tekniikasta, saatikaan sitten corveten tekniikasta, kun viime vuonna ostin oman -88 veten. Nyt on tietämystä tullut jo runsaasti ja osaan konehuoneen osat ulkoa. Helpoimmat huollot tein itse Haynesin manuaalin ja netistä printattujen ohjelappusten kera. Hieman monimutkaisemmat työt olen teetättänyt läheisessä huollossa, joka on aikaisemminkin huoltanut camaroita, pontiaceja ja joitain corvetteja. Ehkä kannattaa kuitenkin pitää mielessä ettei ihan viimeisillä rahoilla corvettea osta, sillä ei ole kiva jos auto seisoo kun rahat ei riitä osiin/huoltoon. Osat sinänsä eivät mitään hirmu kalliita ole, joten se on hyvä homma.
Itselläni on juuri nyt edessä koko putkiston uusiminen (katiton etu-y, vapaavirtaus pääkatti + cat-back). Ei muuta kuin liity jengiin! Joo ja lähtee tosiaan aavistuksen verran nopeammin kuin joku BMW.. -------------- 1988 Corvette Edited by - jtammel on 30/06/2003 11:14:21 |
|
|||
|
|||
![]()
Joo itse olen ollut viime syksystä onnellinen omistaja -90 kanssa. Kuitenkin vaikka itselläni autolla ei ollut ajettu kuin 37tkm ja auto käyntiin läpi ja todettiin toisen vette kaverin kanssa ettei mitään ongelmii ja hienossa kunnossa. Kuitenkin nyt on ollut huonoo tuurii matkasssa ja vikaa tullut vastaan enemmänkuin olisi todellakaan halunnut. Eli todellakin suosittelen että euroja on reilusti varalla jos ongelmia tulee niin kyllä sataset kummasti kukkarosta katoavat. Mielestäni vetessä on varsinkin ettei sitä oikein puolikuntoisena saa pitää eli siinä auto kärsii lisää. Se on kuitenkin ihan eri jos jollain corollalla antaa paikkojen kitistä tai kolista.
Itse ajelen kesäisin satoi tai paistoi, sekä maantiellä kuin kaupungissakin. Corvette toimii kyllä kuin unelma ja nautintoa ei voi verrata mihinkään henkilöautoon. Ehdottomasti suosittelen ostoa vaikka onni onkin potkinut vastaan. T:Mika -The Heartbeat of my Corvette is winning- |
|
|||
|
|||
![]()
Miten muuten -87 luvun Coupe Corvette kiihtyy 0-100 Km/h ? siinä on joku 240 hevosta..
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Vanhoista jenkkilehdistä sen voi lukea eli 0-60 mph 5,6 - 6,0 s ja huiput noin 240 - 245. Näin ne pojat on mitanneet eli kyllä se lähtee vakionakin. Siispä aika vahvoja nämä jenkkinettohepat on. Ihan eri asia kuin joku japskin hevonen. 0 - 100 kmh aika on varmaan tuo edellä mainittu plus 1 tai 2 kymmenystä.
|
|||
|
|||
![]()
Joo, kuulostaa hyvältä.. Miten on talvella ajamisen laita? Onnistuuko se kyseisellä autolla ja onko esim. ikkunoiden tiivisteet Corvetessa huonommat kuin muissa autoissa? Olen myös miettinyt mersun SL500:sen hankkimista. Saksasta saa 1992 luvun pelin johonki 15 000 euroon ja Suomeen tuotuna loppuarvoksi tulee noin 30 000 euroa. Mietin vaan, että onkohan mersu laadukkaampi ei ainakaan pitäs rämistä sisältä..
|
|||
|
|||
![]()
Ei talviajossa mitään ongelmia ole. Yhtä helppoa kuin kesällä. Mun mielestä Mersu ei saa verta kiertämään kuin Corvette. Yksi syy on jo ulkonäkö! Ens talveks olis tarkotus laittaa Vetteen 255/45-17 nastarenkaat alle ja eikun menoks. Pakko kun vanteet on 9.5 - 17
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: TOYOTA HJ61 vm. 1987 | gekko | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.05.2008 20:23 |
Myyty MYYTY. BMW 324D 1987. | 454SS | O/M/V Muut | 4 | 20.03.2008 15:43 |
M: Toyota LJ 70 vm. 1987 | O/M/V Muut | 3 | 10.12.2005 12:32 | |
M Suzuki sj 410 vm 1987 | joojoomies | O/M/V Muut | 2 | 25.10.2005 21:05 |
1987 Corvetten osto. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 29.03.2002 16:33 |