Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2014, 23:16
makke190 makke190 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.11.11
Sijainti: karstula
Viestit: 49
Talking

Pajero 2.8-->MB OM602Tbo (kerran vielä)


Päivää vaan kaikille. Aattelin tänne jotain pienta kirjoitella vaikkei niin kunnolla tule tuota offia ajettua, mutta välillä vähän jotain harrastelee ja nevoilla töikseni joudun ajelee. Kesällä tuli hommattua pajeronropponen kun halvalla mukamas sai hyvän. kyllähän sillä tuli reipas kymppitonni ajeltua kunnes aloin miettimään auton leimausta. No rungossa parit reijät ja niin pois päin. Tarkemmin kun tutki niin oli se runko jo aika valmiin oloinen... Sitten kun runko tuli kuntoon niin muutakun leimalle ja leima tuli melkein heittämällä. Päästöissä meinasi olla eniten ongelmia, mutta viimein päästi inssi siitäkin läpi. Sitten tulikin pumppu remontti eteen kun auto sippasi tienvarteen, meni ajonesto palikka pumpusta oikkariin. No pumppu samalla irti ja pp-dieselille huoltoon ja säätöön. Nyt on reilu 30tkm takana ja alkoi tulemaan loskavettä ja paskaa koppiin sen verran että jotain piti sillekkin alkaa tekemään nyt sitten.

Elikkäs auto toimii työautona pääosin ja kyllä sillä välillä tulee metsässäkin käytyä kurvailemassa, mutta mitään älytöntä vehjettä tästä ei voi tehdä kun saisi olla ihan ok ajettavakin. Ja kaikki mitä tekee pitää saada aina vkloppuna tehtyä, että pääsee töissäkin käymään. Mutta mennään asiaan elikkäs kuviin kun niitähän kaikki aina pyytää. Tässä aikaan saaduista räpellyksista muutamat kuvat.

Tämmoinen oli silloin kun se taloon tuli.


Aluksi meinasin hieman runkoa paikkoa vähän, mutta oli se tosiaan niin hyvä että ei muutakun kuori pois päältä.






Pientä mätävikaa tuntui löytyvän.


Ei muutakun 5x100mm latasta uutta palasta.












Vähän tuli palasista tehtyä mutta pakko oli että sai kaikki oikeisiin kohtiin.







Sitten vähän maalia.




Kotelonsuoja ainetta.


massaa.


Ja kasailemaan


Sitten jotain otoksia.






Taas ajettiin tosiaan pitkästi ja sitten tuli visio korotuksesta ja tein kevyen 75mm korotuksen.


Viimein sitä aikansa kirottua ja yhtäkyytiä kiinni olleena tuli pariviikkoa sitten haetua renkaat ja vanteet.




Sitten hieman sitä korin paikkausta.








Toisenpuolen kaaresta laitan tuossa kun saa sen tehtyä. Puskurit tuli myös nostettua oikeaan korkeuteen ja kaariin tuli haettua tänään levikekumia, kun konttorin mies sitä halusi että saa auton muutoskatsastettua. Lisävälot tuli ostettua sekä kattokaiteet että saisi parit työvalot katolle. Vielä kun niitä ehtisi asentelemaan. Tälläviikolla pitaisi alkaa jonkinsortin valorautaa alkaa nokkaan suunnittelemaan. Sitten kun vinssin saisi aikaiseksi hommattua niin alkaisi olla vähän sinne päin. Mielipiteitä autosta saa sanoa positiivisia tai negatiivisia ei sen niin väliä, pää asia että sais palautetta


Viimeksi muokannut makke190 : 30.12.2015 17:31
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
3.2 Pajero Machist Tekniikka & Jutustelu 17 18.03.2015 07:57
Pajero vs. Pajero Sport amaz Tekniikka & Jutustelu 27 30.07.2013 06:23
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32


Sivu luotu: 02:52 (GMT +2).