![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Työn alta lähtöMitä mieltä on arvon chittaajat tästä: Olen töissä eräässä firmassa ja tuttuni (entinen työntekijä tässä firmassa jossa itse olen) perusti samaan alaan liityvän kilpailevan firman.. Meidän pomo kuuli tästä ja sano suoraan että viikko aikaa päättää oletteko tässä firmassa vai vaihatteko... Aikomus on mennä tutun firmaan, kunhan se alkaa pyörimään.. työ paikka on jo varma mutta kaikki voi kääntyä päälaelleen... Eihän nykyisen firman pomo voi antaa potkuja niillä perusteilla että huhujen mukaan oisin vaihtamassa... Sanonko sille että pysyn tässä firmassa. Lähen sitten itse kun töitä on tarjolla siinä uudessa firmassa. Paljonko on normaali itsensä irtisanomis aika¿
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huuto pois lumien alta | turakoitsija | O/M/V Muut | 5 | 04.11.2012 23:33 |
Poistettu Inspiraation palattua laitettu työn alle...... | SERMAX | O/M/V Muut | 33 | 31.08.2012 20:46 |
Vaarallisen työn lisää? | Gulo | Linkit | 4 | 16.12.2009 23:03 |
Kysymyksiä Lantikan alta | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.02.2006 01:13 |
Mestariasentajan työn jälkeä (puslista) | Paavo | Chit-Chat | 11 | 12.08.2005 15:28 |