Olen tässä nyt pitkin talvea lukenut ihmisten kokemuksia BF mutikoista, Paljon porukkaa kyselee kun ovat ostamassa uusia renkaita että onko kyseiset renkaat hyvät? Noh, itselläni oli nokialaiset nastat alla (huom, hyväkuntoiset.) kun sitten olin niitä hetken aikaa kattellu ja tullu siihen tulokseen, ettei suomalainen mies voi millään pizzaleikkureilla ajella, kun muutenkin tuollaisia "jatkeita" tarvitaan. Lueskelin täällä juttuja ja sain pääsääntöisesti huomata negatiivista palautetta, hieman ensin arvoin hankintaa muiden kokemuksien perusteella mutta silti otin riskin ja ostin BF 31x10,5-15 mutikat. Varovasti lähdin rengasliikkeen pihasta miettien että varmasti on näissä totuttelemista MUTTA mitä sainkaan huomata!!! Kyseiset renkaat ovat PALJON paremmat ainakin meikäläisen kokemuksen perusteella kun aiemmat nastat!! paljon enemmän joutu käyttään nelikkoa noiden nastojen kanssa, toki omistamani autoni kun on toyota hilux niin joutuu väkisinkin pitämään aina paikka paikoin neljää päällä, jos haluaa mennä tietä pitkin eikä ensin ojan kautta. Ajoa minulle tulee niin motareilla, pikateillä ja metsäteillä. Että kokemusta on joka paikasta mihin autolla pääsee, rengasmelu tosin on vähän kovempi mutta ei noilla vehkeillä muutenkaan radiosta pysty nauttimaan niin mitä sitte! Sanonkin kaikille jotka miettivät kyseisiä renkaita talvi/ ympärivuotiseen ajoon että jos ei melu/ pieni tärinä haittaa ( mikä ei pitäisi haitata jos on kyseisen kulkineen/ vanhemman maasturin omistaja) niin ovat HELVETIN hyvät renkaat!! Huom jos joku vielä oivaltaa väitää vastaan että ovat kesällä kovia kulumaan isoilla teillä niin vastaan, rahalla saa ja hevolla pääsee!! Vielä lisäksi kyseiset renkaat ovat "uudempaa mallia"! ei mulla muuta!