![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Karttasoftaa Linuxiin??Tietääkö kukaan kelvollista karttasoftaa Linuxiin. Joka olisi todettu jo käytännössä hyväksi ja toimivaksi. Ojat on rajat.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
mukava nähdä muitankin linux käyttäjiä täällä
![]() olen koittanut tuota gpsdrivea ja se vaikuttaa ihan hyvältä. ainut ongelma on että minulla oli vähän vaikeuksia saada kartat toimimaan. sain sen kyllä keskustelemaan GPS kapulan kanssa (Magellan). niin ja toinen ongelma oli se että en saanut millään vaihdettua koordinaatti systeemiä. ehkä pitäisi taas alkaa leikkiä ohjelmalla, nyt voi hyvin mennä läppärin kanssa pihalla, pullo cokista mukaan, gps kiinni ja sitten yrittää saada toimimaan. vaikuttaa pirun hyvältä ohjelmalta muuten! hyvä screenshotti --> ![]() jos saat toimimaan niin ilmottele ![]() UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod" |
|
|||
|
|||
![]()
Minulla on tarkoitus saada se toimimaan PDA:ssa (iPAQ). Linux siinä jo on, mutta karttasofta olisi myös tarkoitus siihen saada kunhan ehtii värkkäämään. Oikeasti olen jokseenkin noviisi Linuxin kanssa, mutta tässähän sitä oppii.
![]() Ojat on rajat. |
|
|||
|
|||
![]()
no tuolla sivuillahan lukee että sen saa toimimaan iPaqin kanssa.
Lainaus:
UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod" |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli lähinnä mistä distro ipaqiin ja miten asennus etenee. Lisäksi kiinnostaisi mitä hankaluuksia huomasit/kohtasit asennusvaiheessa. Kiitos. -ap Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onko hyvä ja puuttuuko mitään?
-ap Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se hyvältä vaikuttaa ja ei sieltä pitäisi puuttua mitään. Asentelee vain ohjeiden mukaan.
Ojat on rajat. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Karttaohjelma Linuxiin | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.02.2008 18:03 |