Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2013, 22:10
Jonkki Jonkki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.02.13
Sijainti: Simo
Viestit: 28
Perusasetus

Ruuvihydraulipumppu. Onko kellään tietoa tuommoisista?


Noniin aloitetaan tämmönen keskustelu ku mulla ois semmonen IMO merkkinen ruuvihydraulipumppu joka on ollut teollisuuskäytössä ja siinä on akselin nokassa 16 kw (kilowatin) sähkömoottori ja en raskis myydä sitä koska oon alottelemassa uutta bankkuprojektia josta tulisi hydraulivetoinen.
Ja se jolta pumpun hommasin niin sanoi että siinä riittää tuottoja vaikka mihin ja imuputkiki on 1.5 tuumanen eli öljyäki se vaatii vissiin melkoisesti.
ELI nyt kyselisin että onko kukaan laittanut kyseistä ruuvipumppua mihinkään vehkeeseen koska mulla se tulis bankun vetomoottoreiden pyörittäjäksi ja veto moottorit on formatic telavehkeen takavaunusta.?!

Siinä teille kysymys

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.03.2013, 10:46
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Ruuvipumppu


Tuommonen ruuvipumppu kestää yleensä kierroksia hyvin eli tuottoa saa sillä tavalla lisää ja on kuulemma hiljanen käytössä. Isoja paineita ei kannata käyttää, kattoo pumpusta mikä on max paine. Hyötysuhde on jonku verran pienempi ku mitä muissa pumpuissa, tarvinee siis jäähdytystä ettei mee öljyt liian notkeeks.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kärkikaupasta kellään tietoa -Juuso- Chit-Chat 2 01.12.2012 09:13
olisko kellään tietoa patrollista 3,0 laito Tekniikka & Jutustelu 0 12.06.2011 20:38
onko kellään tietoa mistä saisin gps ohjelman läppärille mallu16 Tekniikka & Jutustelu 4 25.05.2011 07:02
Onko kellään tietoa Calminin shacle reversestä? Markol Tekniikka & Jutustelu 0 10.10.2006 09:19
hiacen riiselipumpun tietoa kellään?? suikkeli Tekniikka & Jutustelu 6 18.03.2006 07:34


Sivu luotu: 21:39 (GMT +2).