![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Etsitään ln46 Hilux Omistajaa Rek ole-947Myin vuosia sitten tälläisen hiluxsin raadon mutta auto on edelleen mun nimissä näitten vuosienkin jälkeen. Haluaisin ton pois nimistäni. voi kyllä paalana paperit toisen paperittoman hiluxsin raadon mukana jos omistajaa ei ilmaannu kohta. paperit tais olla ihan kohtuuliset. tuolla kuvia sellaisena kun se multa läks vuonna 2009. http://forums.offipalsta.com/showthr...ighlight=hilux soittoa mulle puh 044-5288943
Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 08.10.2012 20:11 |
|
||||
|
||||
![]()
Onks toi rekkari oikein? Mulla jotain vanhoja kuvia punasesta hiluxista jostain muinaiselta heinola räppäilyistä, ja siinä on kilvessä OLE-947. Onko sama auto kyseessä?
|
||||
|
||||
![]()
Joo siis tosiaan on OLE-947 tuli muisti virhe.
|
|
|||
|
|||
![]()
soitto trafiin ja sieltä laittavat lomakkeen "luovutus tuntemattomalle" tms. ja saat auton pois omista nimistä.
itse hoitanut pari autoo tuota kautta.
|
||||
|
||||
![]()
ei oo nykyistä omistajaa löytynyt?
|
|
||||
|
||||
![]()
Käyntkö ilmoittamassa että myyty tuntemattomalle niin rupeaa maksut raksuttamaan jos meinaa tätä joskus katsastaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos se on liikennekäytöstä poistettu, niin ei niitä vakuutusyhtiön karhuamia maksuja tarvitse maksaa, koska niille ei ole perustetta.
Tästä on väännetty kättä vakuutusyhtiöiden kanssa, kun luovareilla on ostettu liikennekäytöstä poistettuja aihioita ja otettu nimiin vasta myöhemmin. Eli voit huoletta "myydä tuntemattomalle", eikä seuraavalla omistajalla ole sen kummemmin ongelmia. Edellyttäen juuri tuon liikennekäytöstä poiston. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty hilux ln46 | mxä | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 02.03.2010 07:40 |
HILUX LN46 | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.01.2010 08:29 |
Ostetaan hilux ln46 | mikko-sika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.12.2009 06:28 |
Deliverator (Vaihtanut omistajaa) | Morjenz | Maasturiprojektit | 241 | 20.05.2009 13:02 |
Hilux ln46 | Harmi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.05.2009 17:18 |