![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Turvakaaria..Myydään Elikkäs kaikki toimitustavat onnistuu tee-se-itse sarjasta aina avaimet käteen periaatteella..Soita ja kysy lisää. Miikka Kaskinen 0400 643334 Myydään |
|
||||
|
||||
![]()
minkähän hintanen liimaa itse setti ois xjiihin?
ne kun vaatis kaaret jo tehtaalta. |
|
|||
|
|||
![]()
Nakkasin privalla.............
|
|
||||
|
||||
![]()
Miikka ei kyllä kauheesti pyöri palstalla,kannataa soittaa tohon numeroon
![]()
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
|||
|
|||
![]()
Aivan oikein! Kyllä Käyttäjä tietää. Tosiaan puhelimella saa nämä hommat heti hoidettua, tää cättäily ei oikein nappaa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Senverran jos sais vielä lisäinfoa ennen turhaa soittelua, että missähän päin kaveri kaaria taivuttelee?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kannattaa silti soittaa,tuskin se turha on jos sillä saa moisen tiedon selville
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
|||
|
|||
![]()
Eli laitetaan vähän selvennystä:
Tarvitsen auton AINA MALLIKSI, ei sen takia, ettenkö pystyisi taivuttamaan kaaria oikeille mitoille vaan sen takia, että suurin homma häkin teossa on tehdä asianmukaiset sovitukset putkien päihin, ettei tarvitse "täyttää" yli 1cm rakoja! Tee se itse häkki tarkoittaa sitä, että auto palautetaan halutunlainen häkki auton sisällä, kaikki putket sovitettuna ja hepattuna paikalleen. Asiakkaalle jää ympäri hitsaamisen autuas riemu... Edellä mainittuun tapaan voi toki lisätä vielä sen, ettei mikään estä tekemästä vaikka viittä samanlaista sarjaa tee se itse kaaria kunhan vaan saa sen yhden auton malliksi. Eli kannatta vähän hieroa kimppatilauksia koska se vaikutta alentavasti hintaan, ja kaikkihan haluaa hyvää ja halvalla, vai miten se oli... |
|
||||
|
||||
![]()
Tahtoisin tietää jotain suuntaa antavaa hintaa Hiluxin ulkopuolisille kaarille... Elikkäs riittäis pääkaari takatuin... Tai vaikka vaan pelkkä pääkaari... Auton voisin tuoda malliksi...
En sentakia soittelemalla häiritse, kun asia ei ihan vielä ole ajankohtainen. Kiitoksia jos viitsit vastailla...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kaaret kaks oviseen Range RoveriinLainaus:
Olisiko kenelläkään kiinnostusta teettää kaaret Range Roveriin, 2 oviseen malliin? Eli tarvittais yksi 2D Range malliksi sieltä helsingin alueelta. Mulle voi ilmoittaa jos kiinnostusta löytyy Rangen kaarille. Koitetaan koota kimppaporukka. (Privalla tai puhelimella, O4O 555 3288)
|
|||
|
|||
![]()
jos hinta on kohdallaan vois kiinnostaa nuo ranken kaaret myös täällä...
|
|
||||
|
||||
![]()
jos jollain on kiinnostusta 40 bertan kaariin niin olen huomenna viemässä autoani miikalle..
|
|
||||
|
||||
![]()
Meinaatko leikkaa koelautaan syvennykset vai et? Ite meinasin tuhota koelaudan mustan pehmikkeen+ hieman peltiäkin, niin sais etukaaren "paremmin" sopimaan ja olis helpompi kulkee autoon sisään.
|
|
||||
|
||||
![]()
mustaa pehmikettä ei edes ole mulla ja kyllä Miikan kans katottiin parhaaks pilkkoa vähän kojelaudan peltiä, tulis muuten aika hyvin kytkinpolkimen tielle.
|
|
||||
|
||||
![]()
kaarista tuli tosi hyvät. kiitos Miikalle. huomenna tulee kuvaa..
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on Bj kaarista semmoiset piirrustukset ettei tartte enää autoa paikalle. Pääkaari, etukaari, yhdysputket etu ja takakaaren välille, katto "V", kolmioputket pääkaaresta yläputkeen, diagonaali pääkaaren sisään, taka tuet ja tukilaput 6kpl. Srj hinta 650e.
|
|
|||
|
|||
![]()
Näin kilpailujen lähestyessä nostetaan vähän..
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla vois olla tarvetta jahka saan auton eka liikkumaan... ilmottelen sitten tarkemmin, kauanko kestää pääkaaren taivutus takatuin? Noin suurinpiirtein.
|
|||
|
|||
![]()
Ei kestä pitkään...
|
|
|||
|
|||
![]()
Nostetaan välillä...
|
|
|||
|
|||
![]()
Voin muuten taivutella ihan mitä vaan, esim. "kynnysputkia" , BJ:n etulokarin "ulkoputkia" yms..
|
|
||||
|
||||
![]()
oisko SJ miehillä kiinnostusta?
|
|
|||
|
|||
![]()
Noita kaariahan saa sekä savulla että ilman. Suosittelen savutonta mallia
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuis moni olisi kiinnostunut XJ Cherokeen kaarista?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiiluxin rakentelua (taakse kierrettä ensin) | Jari | Maasturiprojektit | 72 | 20.05.2010 16:24 |
Turvakaaria | aatu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.02.2008 19:00 |
kuka tekee turvakaaria? | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.01.2008 23:15 |
M: Suikkaan turvakaaria | BeGe | O/M/V Muut | 1 | 21.06.2005 16:48 |