![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Turunseudun persjalkaiset katsastusmiehetTämä katsastus tapaus on edellisvuodelta.Täräytin hiluxin konttorille kaikki näytti suht hyvältä mutta kun päästiin sisäälle niin kolme ukkoa hyörii auton ympärillä mittanauhan kanssa ja toteaa yhteen ääneen eikäy liian korkea renkaat pitää vaihtaa pienempiin alla oli 31x10.5x15 jotka on myös merkitty otteeseen samoin korin ja runkonväliset korotus palat 60mm. Näitä ei saa olla vaikka nämä löytyy paperista selvästi.Setä haki kottikärryllisen lakitekstiä ja kaikki kolme ukkoa tutki niitä ja autoa mittanauhan kanssa ja tulivat lopulta siihen tulokseen että kylläkäy no auto pukille sitten vasta porutuli kun ne keksi että akselit on jousien alapuolella tämähän ei käy pitää kuulema hakea erikseen lupa muutokseen siis kyseessä ln46 hilux tässä vaiheessa rupes multa käpypalamaan ja rupesin vähän avautumaan sen jälkeen rupes auto kelpaamaan ja sain leiman.Tänä vuonna kaveri vei auton samaan konttoriin ja taas oli sama trio mittaamassa ja toteamassa että liian korkea eikäy taas samat kirjat ja selitykset mutta itte ne nyt tajus että kelpaa auto pukille tulos liian pitkät riiput tosin ne on auton ainoat alkuperäiset osat myös jousia ei olis saanut uusia koska ne nostaa liikaa.Pitääköhän ensivuonna mennä itte paikalle lypsyjakkaran kanssa että persjalkaset setät pääsee kyytiin
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Konttori julki.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kaarinan a-katsastus
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ja miksi pitää mennä "hyväksi havaitulle" konttorille uudestaan.
Itse pysynyt kaukana kokemuksien osoittamista konttoreista kerta kettuilu on riittänyt jos asiattomista asioista on ruvettu äkisemään , asiakkaat äänestävät jaloillaan käy tähänkin. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyl siel hommat o hoitunu, suzumoggi meni reksteröinti katsastuksesta heittämällä läpi
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#6
|
|||
|
|||
![]()
enskerralla videolle-varmaan kummelitasoa!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
onpa nuita ollut.. ln46 kasastus meinas kerran kaatua siihen kun alla oli momsteri rattaat... 205 /16 kuulemma niin vannekoko liian iso.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä tällä konttorilla muuten hommat toimii viimekuussa rekisteröitiin pajero eikä mitään ongelmia mutta toi hiluxi se on punainenvaate niille luultavasti näitä ei heillä montaa vuodessa käy .Onhan toi hiukan korkea muihin verrattuna vakionakin saati nostettuna
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
No kun Turkkulaisethan oottaa linja-autoakin sen pysäkki katoksen takana että pääsisi paheksumaan kun ei oteta kyytiin ni ei kai nuo leimahommatkaan voi helpolla mennä. Eikä ainakaan konttoria voi vaihtaa kun hommasta menee maku jos on liian helppoa...
![]() ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
www.katsastusmiehet.com | Chit-Chat | 5 | 16.03.2005 01:17 |