![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() hj61 korotus kierrojousilla.?Tuli ostettuuh tuos vkl:n hj ittelki nii nyt aattelih kun pakat oo ihan suorat nii jos heittäis kierrojouset akselin ja runko palki väliih nii minkä auton jousii työ viisaat ootte käytel.. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä laitoin joskus etuveto Asconan takajouset, ne oli ainakin suht hyvät normi ajoon..
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä laitoin kans e30 jouset eteen ja omegan taakke. Mulla oli tosin suht hyväkuntoiset pakat, auto nousi mukavasti mut ajaminen oli yhtä helvettiä. jouset tais olla alla viikon
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No tuos oo kyl pakat jo vähäsen suorentuneet..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
laita suoraan rauta putken pätkät sinne
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ittellä oli kans jokku lisäjouset laitettu kun ostin HJ:n, oli aika jäykkä joka suhteessa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Pitää laittaa vaan tarpeeksi hentoiset jouset lisäjousiksi. Mulla oli mikran jouset ja oli pehmoiset kyytin vaikka varoiteltiin et tuloo kivireki
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jep, hentosilla tuloo lipakka
|
|
||||
|
||||
![]()
tai laittaa keskelle yhen jykevän niin tulee korkeemmaksi muttei joustoja vähennä?
vai tahtooko tällön tulla hirveen kiikkerä?
|
||||
|
||||
![]()
Herkästi kiikkerä, ja akseli putki ei välttämättä kestä.
|
|
|||
|
|||
![]()
mulla oli hj:ssa golffin takajouset. yläpää pohjaanlyönti kumisa ja alapäähän pyöriä umpi tangon pätkä. ite tykkäsin kyllä korotti ja ei ollu kivireki.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ61 korotus jne. by Von Leka & UCB | VonLeka | Maasturiprojektit | 127 | 05.01.2014 09:02 |
Ostetaan HJ61:sen levikkeet ja korotus sarja | JRpower | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2011 09:12 |
hj61 korotus dopinssonilla | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.09.2009 22:03 |
hj61 korotus?? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.09.2004 17:07 | |
Toyota hj61 korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2004 23:13 |