![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() suihkuhana termostaatti-orasMyyty suihkusekottaja/hana termostaatti. optima muistaakseni(7041?? tms 7040). ostin 3v sitten,mutta rautapitoinen kaivovesi jne tukkii koko ajan tulevat sihdit... joten ostinläpi virtaavamman...joka kestää ilman sihtejä... termari pelasi kun otin irti vuosisiten, en tiedä onko juminu-tuskin, ja sisuskalujahan näihin saapi hyvin, ja eivät ole moni mutkaisia. oli2v kiinni ja toimi... 50e ja saa lotota oakseen, uskoisin että toimii tältään kun on puhdas vesi, mutta jos ei niin ei tartte huijariksi haukkua![]() ![]() nolla viis nolla 534 999 8 ja löytyy pielavedeltä ja kulkeutuu arkisin iisalmeen.... Myyty
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 05.01.2013 09:28 |
|
||||
|
||||
![]()
vielä
|
||||
|
||||
![]()
vielä.
|
||||
|
||||
![]()
hep. oletan toimivaksi kun toimivana irrotin...
|
||||
|
||||
![]()
voin kiillotella uuden näköseksikin...
|
||||
|
||||
![]()
vielä , ja ehken jopa ihan toimiva , kromitkin kiinni... makso uutena ihan jonninverran rahaa...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol GR termostaatti, mistä löytyy? Termostaatti löytyi, kysymys jäähdytysnesteestä | Ewerglade | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.05.2012 22:38 |
termostaatti | harris | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.01.2009 09:15 |
O: Proto Sisun turbo Leylandiin termostaatti. | uaz | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 27.11.2007 11:07 |
Termostaatti jumissa? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.07.2005 17:36 |
patrollin termostaatti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.09.2003 12:47 |