![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() minkälaiset kiinnitys pultit napalukkoihin suzukeissa?Onko nuissa suzukeissa nuo etunapalukkojen kiinnitys pultit ihan normaali kierteelä, kun oli päässyt ajan saatossa tuosta vm.92 vitarasta irtoilemaan melkein kaikki kiinnitys pultit kusknpuolen napalukosta.
|
||||
|
||||
![]()
Kierre on ihan normaali M8, mutta tuon pulttien irtoilun/katkeilun välttämiseksi pitäisi joka pultissa olla kartioprikat paikoillaan.
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos tiedosta. Millaisia prikkoja meinaat niin tiedän ostella sellaiset tuohon ja vaihdella?
Ei siis perus lukkoprikkoja?
|
|||
|
|||
![]()
käytä yks alkuperänen pultti irti nii näyt sen prikan. voi olla vaikea löytää pultti kaupasta
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei ollu prikkoja kun käytin irti orggis autom. napalukot kun vaihdoin manuaaliset tilalle.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
yleensä se prikka jumii osaksi sitä mutteria.. no kuitenki se on tämmönen
|
|
|||
|
|||
![]()
olinpa hidas
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korin kiinnitys pultit? | Petek | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.12.2009 21:28 |
Äljiin vinssin kiinnitys pultit | Koiroi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.03.2009 08:10 |
hj:n korin kiinnitys pultit? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.01.2009 14:46 |
Minkälaiset naapurit? | hamaBJ40 | Chit-Chat | 32 | 07.03.2007 19:19 |
Minkälaiset uniballit? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.05.2003 08:52 |