![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Eberi & WebastokamaaMyyty Myydään joutilaana 1 kasapäässä oleva Eberi, 1 kasapäässä oleva Webasto, ja 1 osina oleva Webasto. Osinaoleva Webasto vissiin on uusi, tai ainaskin osat vaikuttaa siltä... Puutteista ei ole tietoa.Ei ole ollut mulla käytössä, mutta "Toimivana" mulle tulleet, tiedä sit totuutta. Polttoaineena käyttäävät dieseliä. Mukana myös uusi kello paketissa. Lähtöhinta 100, ja huuto päättyy sunnuntaina 2.12.2012 klo 18:00. Myyty
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 02.12.2012 18:09 |
|
|||
|
|||
![]()
Onkos nämä vehkeet 12v vai 24v ja onko ilma vai vesikierto?
|
|
||||
|
||||
![]()
12-volttisia, Eberi on ilmalämppäri, Webastot pyörittää vettä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Tarjotaan 100€
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Eberin ilmalämppäristä 120 euroa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Webastoon löyty toinenkin kello.
Eberi on tyyppiä päälle ja pois, eli siihen ei ole erillistä katkaisijaa mukana.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 29.11.2012 21:58 |
|
|||
|
|||
![]()
Mites tuo Eberi sitten toimii. Kertokkee pölijälle kun en ymmärrä nuista oikeen mittään?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla oli Transporterissa sellanen Päälle/Pois kytkentä alkuperäsenä VR:n jäljiltä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Jep, juuri tuollaiselle olisi käyttöä minun caravellessa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja mua kiinnostais toimiva täydellinen webasto satsi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
150€ pelkästään webaston kamaoista, eli en tarvii tuota Eberin ilmalämmitintä
![]()
-LandCruiser EI OLE "Lantikka"- Viimeksi muokannut Land Cruiser : 30.11.2012 06:40 |
|
||||
|
||||
![]()
180,-
- Penguin |
|
||||
|
||||
![]()
200€ Webasto kamoista
![]()
|
||||
|
||||
![]() Täsmennystä
Ymmärsinkö oikein, että tässä huudetaan siis koko kasaa, eikä yksittäisiä laitteita, kuten tässä monet jo tekevät??
|
|
||||
|
||||
![]()
Ideana oli että myydään köntissä, mutta jos ostajat nyt välttämättä haluavat vaan osan kamoista, ja molemmille romuille löytyy ostajat, niin siitävaan. Tossa nyt on molemmista satseista tarjottu jo, niin olisko se sit selkeetä? Jos vaan muille soppii?
|
|||
|
|||
![]()
Juu, hyvin sopii.
|
|
|||
|
|||
![]()
320,- kaikki
|
|
||||
|
||||
![]()
250euroa webasto kamoista
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
280€ Webasto kamoista ja ardelle Eeperi.
- Penguin |
|
|||
|
|||
![]()
Eeberistä 130€
|
|
|||
|
|||
![]()
Eeberistä 150e
|
|
||||
|
||||
![]()
Eeperi 160e
|
|
|||
|
|||
![]()
eeperi 170e
|
|
||||
|
||||
![]()
290€ webaston kamoista
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo b200 & zf4hp22 & lt230 pohdiskelua | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.09.2011 19:08 |
Myydään eberi | RIPAX | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.10.2010 09:34 |
Myydään hilux tehostin&laturi&startti | ventora | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.05.2010 14:11 |
Myydään / Vaihdetaan -93 Ford 1.8 DOHC 16V kansi&nokat&lohko Zetec-E | arpati | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 03.11.2009 12:13 |
M:EBERI | O/M/V Muut | 0 | 07.10.2006 09:44 |