![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() autoOstettu Etsinnässä käyttöauto. Maasturi, pakettiauto,farmari... joku noista.Itsellä on 3 metsästyskoiraa joten tilaa pitää olla,ei siis pikkufarkut kelpaa. Ihmisten kuljetuskapasiteettia en juurikaan tarvitse kuljettajan ja apparin lisäksi. Kohtuu kilometrit ovat plussaa tietty! Ilmastointi pitää autossa olla! Hintaluokka autolle max. 8500€ En ole siis etsimässä varsinaista offipeliä, sellainen tallista jo löytyy. Miedoista korotuksista tai hieman karkeammista renkaista ei kuitenkaan rankaista ![]() Käteiskauppa. Autohan voi olla halvempikin kun tuo maksimisumma ! ![]() Jos tykkää vaihdossa jotain ottaa niin löytyy vähänajettu chrysler voyager -02 tai vaikkapa -02 lynx enduro special 700 kelkka Saa tarjota tänne palstalle tai puhelimeen (040)4871085 Ostettu
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 04.12.2012 14:05 Perustelu: Tarkennustax2 |
|
||||
|
||||
![]()
mun grr?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tätäkö kenties tarkoitit?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=101242 Onko vaikeaa laittaa linkkiä siitä mitä on myymässä? Jäisi arpominen huomattavan paljon vähemmälle! ![]() Onko tuo ilmastoitu?
|
||||
|
||||
![]() Mersu
On ilmastointia ta turpoo:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=103208 kats pakuks, niin hauvoilla tilaa ja ei käy pullean lompakon päälle. TEMÄHIK |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mobiililaitteella vaihtelevaa tuo kirjoittelu, niin jäi linkki kaivelematta. Sorry. |
|
||||
|
||||
![]() volvo 850
ois tuollanen 850 volvo löytyy palstalta
|
|
||||
|
||||
![]()
Ihan ei ole vielä löytynyt mieleistä.
Jos Voyager kelpaa vaihdossa niin sitten auto voi olla reilusti tyyriimpikin!
|
|||
|
|||
![]()
Miten vouageria vaihdeltas -98 blazeriin?? Ilmoitus löytyy palstalta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla olis 98 Opel omega farmari 2.5v6 204tmk ajettu juuri vaihdettu jakohihna, VP, kiilahihna ja venttilikoppien tiivisteet korjaamolla ja itse vaihtanut peräöljyt ja laatikon öljyt Opelin alkuperäiseen. Hintaa 2000€ tilaa löytyy ja muutaman euron lisähintaan saat koirillesi kuljetukseen sopivan veräjän sinne takatilaan.
|
||||
|
||||
![]()
Olikos omenassa ilmastointi?
|
|||
|
|||
![]() jepu
Joo on ac
|
|||
|
|||
![]()
Ja 300€ lisä hintaan saat noin 1000km ajetut gy ultragrip talvirenkaat nastoilla
|
||||
|
||||
![]()
Edelleen auto hakusessa.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Löytys 320 e mallin farmari mersu. Avantgarde malli. Vuosmalli 2000. 307000 km työnnetty ja huollettukin on.. Kysy lissää jos kiinnostaa..
|
||||
|
||||
![]()
Tänään hirvijahdissa lumessa 2-vetoautolla kahlatessa tuli kyllä havaittua tuo 4x4 auton tarve joten sellainen ensisijaisesti etsinnässä.
|
||||
|
||||
![]()
Miten olis MAN 8'136 lämpö kopilla? Yms?
|
|
||||
|
||||
![]()
Siis kyseisellä autolla pitäisi ajaa myös päivittäistä työajoa n.50km + jahtiajot ympäriämpäri Suomen. Alan jo vaipua epätoivoon tässä asiassa
![]() Yhdestä ilmastoidusta HDJ:sta oli kauppoja viritelty viikko ja itsenäisyyspäivänä olisi ollut mahkut kaupa tehdä... kaiffari teki vaan oharit ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Auto löytyi. Ei tarvetta enää.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |