![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() HirvikivääriOstettu Vaimokkeelle pitäisi saada hirvipyssy![]() Luvat on 30-06 joten 308:kin voi tulla kysymykseen. TT lippaallinen kertatuli. Alle tonnin kampetta etsimässä, joten ei kannata tarjota perintökalleuksia / ylihintaisia. Kiikarillla tai ilman, aivan sama. Etsitään pääasiassa kevyehköä asetta, eli warmintit ja "sportterit" eivät tule nyt kysymykseen. Vaimenninkierteet plussaa. Tarjoa yhteystietojen kanssa tähän topicciin niin otetaan yhteyttä sitten jos kiinnostava pyssy tulee tyrkylle. Ostettu
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 06.08.2013 10:17 |
|
|||
|
|||
![]()
Olis tollanen 308 mauser kardiini lyhyt kevyt kantaa avo tähtäimet ja olis zeiss jossa jalat kiinni yli määräisenä.löytyy hirvi ja piikkipäitä tohon 308.aseessa sarjanumerot täsmää .
Viimeksi muokannut Jarski lj 70 : 31.07.2013 09:02 |
|
||||
|
||||
![]()
Laitas Jarski kuvia vehkeestä vaikka puhelimeen (050)3414069 tai sähköpostiin marko.laulainen@gmail.com jotta saan tarkan käsityksen vehkeestä. Ja hinta myös Zeissin kanssa.
|
|||
|
|||
![]()
Kuvia tulee nyt just Saimaalla
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Hirvikivääri Tikka Master Pro + Kiikaritähtäin | Kelaperse | O/M/V Muut | 2 | 04.05.2007 18:16 |
O: Hirvikivääri | Rainy | O/M/V Muut | 7 | 22.11.2006 13:52 |