![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() HJ 61 virta probleemamikähän mahtaa mättää kun en saa yleismittariin lukemaa 24v? ja näin ollen ei hojokaan lähe tulille. ei tuu virtoja mittaristoon, ei valoille ei edes mankalle. piirsin hienon kuvan ![]() ![]() 1. mittaus näyttää 11,8 2. mittaus näyttää 12 3. ja tämä kolmas mittaus näyttää 0.00 eikö kolmas pitäs olla 24v?? kaikki konstit on tehty. akut on ladattu. navat putsattu. maat putsattu.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Laitat tuohon kuvan vasemman akun + napaan ja oikean akun -navan välille mittarin niin pitäisi näyttää 24v
Onko tuo akkujen välinen johto kunnossa? Laita vaikka väliaikanen johto siihen väliin niin saat selville onko vika siinä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
nii nii. eikö oo sama asia pistää vasemman akun + ja toinen karva runkoon??
Jees nollaa näyttää vaikka pist toisen kaapelin akkujen välille. Viimeksi muokannut 0ltzi : 25.10.2012 09:47 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No onko niissä virtaa?? Jos ne on latingissa niin navoista pitäisi tulla se 12.8 tai yli. Muuten ne on sököt.
Kokeile vaikka jollain halogeeni polttimolla palaako se tms.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kuvan mittausten mukkaan sulla on maajohto irtipoikkisärki.
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onpa nähty sekin et vaikka akun kenkä on siisti ja puhdas nii ei vaan johda virtaa..
__________________
Emmie tiiä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo enää latingissa. Navat ja kengät on puhtaat. Akut oli menny tyhjäks. Sen ymmärtäisin ku lyö virrat päälle et sit imasee akut tyhjäks. Ja sittenki sais mäki startin otettuu. Mutta nyt on aivan mykkä. Maa piuhat on tarkistettu ja lisä maita koitettu joka väliin. Täytyy viel kattoo johtojen liitokset kengissä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Onko kaikki maat katsottu kori -runko -moottori -akku ?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ja tähän loppuun vielä se vakio kysymys että mistä radion/laan virta oli otettu?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#10
|
||||
|
||||
![]()
virran alentimelta. Sinne ei nyt 24v ni ei nekää toimi.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Damn. Meni hyvä ja helppo akuntappaja saivartelu hukkaan.
Eihän siellä ole mihinkään muuhun otettu 12 V akkujen välistä??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ei oo otettu. vika on kyllä nyt jossain niissä akun johdoissa. koska muutenhan tuon pitäis kaiken järjen mukaan näyttää jotain yli 20 volttia. kun akuissa on virtaa mittarin mukaan. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
vika löyty. toinen akku oli zippi. kokeilin kolmannen akun kanssa kytkeä rinnan auton akkujen kanssa. toisen kanssa näytti 24v ja toisen kanssa 0.9.
mutta kertokaas mulle mikä vika tässä boschin akussa on kun sillä poltin h4 poltinta 10min ja se ei himmentyny lainkaan. ja lopuksi vielä mittasin ni jännite oli 10 minuutin aikana laskenu 12,4 ---> 12,3 volttiin. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Siinähän se vika on: Se on bosch
![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]() Virtaa!
No niin, olisit heti sanonut silloin aamulla, että sulla on Boschit keulilla!
Henk. kohtaisesti en ole käyttänyt "niitä" 10vuoteen , kaikkia muita kyllä olen lyönyt keulille, eikä ole ollut mitään ongelmia! Siis, Boschista myös "vähän" huonoja kokemuksia !!! T: Ari |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
heh. optimat on odottanu vuoden tossa paikoillee pääsyä ![]() ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
No, nyt puhut vähän, mutta asiaa!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
king cap probleema | king cap | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.06.2011 12:39 |
Weldmac 180 virta katkaisin | HartSan | Chit-Chat | 1 | 28.03.2011 13:25 |
HJ laatikon kasauksessa probleema | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.01.2011 22:02 |
HJ61 takalukko probleema | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.05.2007 23:57 |
Hiluxin vanne probleema | zeimi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.04.2007 10:56 |