![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Cruiserin taka sivulasitOnko kukaa irrotellu HDJ80 taka sivulaseja? Tarkotus olis tummentaa ne lasit, ja ku ovat ne kaks osaset, ni irtihän ne pitäs saaja.. Eli onko kellää vinkkiä, mite ne lähtee ilman suurempaa väkivaltaa irti, ja mielellää vielä ehjänä ![]() Ja mites ne kannattaa takasi päin asennella... ![]() Kiitosta vaa etukätee asiallisista vastailuista.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ihan on perinteiset tiivistelasit eli kulmaa sisäpuolelta hieman meisselillä painaa pellin reunan yli ja painaa samalla ulospäin koko karmia niin irtoaa ja narulla takasin.
Ite kans purin irti ne kehyksistä et sai tummennettua ja sit tuli vastaan 6-paikkanen umpilaseilla ja ne vaihtu semmosiin... |
|
||||
|
||||
![]()
Eli sopiiko siihen 2-osasen tilalle yks iso lasi suoraan? Tai jos pleksistä tekasis... Aika tyhyjäpäiväne oikiastaa se 2-osanen..
|
|
||||
|
||||
![]()
Käy suoraan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Niin paitsi et tarviit tiivisteen siihen, mut metritavarakin käy
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nuo "Neekerimallin kiinteät takasivulasit" pitää vaihtaa tiivisteineen. Mutta jos leikkaat polykarbonaatista sopivan ikkunan, niin tuulilasi liikkeissä myydään sopivia tiivistenauhoja, että saat liimattua suoraan koriin. Toki teoriassa on mahdollista liimata muovilasi alkuperäisen tiivisteen sisään.... Minulla nyt nuo liukulasit paikallaan, ja yksi kehyssarja (parempi kuin minun autossa) irrallaan, ja tuokin paikallaan oleva voi päätyä markkinoille, kolmen lasin keraa... (yksi lasi ei ole minun ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Proto sisun sivulasit | AP-1 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.02.2012 13:36 |
Ostetaan sj413 pitkään taka jouset ja taka kardaani | *make* | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 06.06.2011 21:20 |
Myyty king cabin taka sivulasit | vertti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.06.2011 12:37 |
Ostettu Hilux Taka-vetoakseli/ tai koko taka-akseli | jonas_k | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 01.06.2010 23:27 |
Ostetaan O: G-Mesen ovien sivulasit | petr | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.11.2008 22:07 |