![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() rangen kaasutin ongelmaElikkäs toinen kaasareista ei oikein suostu yhteistyöhön ![]() Ei käy siis tyhjää kaikilla ennenkuin irroittaa sen iskarin kaasarista ja painaa takaisin paikoilleen, vasta sitten käy kaikilla. Öljyt on tarkistettu ja kunnossa siltäosin. Onko jonkulla tietoa mikä voisi olla ongelma? -Osku
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ota kaasarista kansi pois ja putsaa luisti.
Neula voi myös jumittaa suuttimeen, mutta tätä ei pitäis tapahtua ellei ole pohjasta säädettävä malli ja ruuvattu niin paljon rikkaalle (säätöruuvia auki) että suutin olis liikahtanut ja sen jälkeen kierretty laihemmalle (säätöruuvia kiinni)
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tarkista myös ettei luisti ala jumittamaan siinä vaiheessa kun kirit ne kannen ruuvit, omassa kerran kävi niin. Kokeile kaasarin kurkusta pikku meisselillä luistia, kohotat sentin verran ja päästät putoamaan, pitäisi liikkua vapaasti.
Posted via Mobile Device Viimeksi muokannut ZeiZei : 28.11.2012 20:01 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vinkeistä, tarkistellaan nämä
![]() -Osku |
#5
|
||||
|
||||
![]() säätöjä
Ja tuolt sit säätöohjeita
http://www.offroadpaja.fi/Temp/RR_Kaasutinohje.pdf
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
tutkiskelun jälkeen kuskinpuolen(vasen) kaasutin toimii täydellisiesti mutta hantinpuolen ei palaudu täysin alas ennenkuin ottaa iskarin pois. ilman iskaria liikkuu täysin moitteettomasti
![]() mikä siinä iskarissa voisi jumittaa luistia siten että ei palaudu alas asti? Toiseksi ei millään perkeleelläkään lähde kylmänä ilman pilottia käymään mutta kuumana lähtee moitteetta? -Osku |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ryyppyhän toimii niin että kuskinpuolen kaasarissa on hana joka avaa yhteyden kohokammiosta molempien kaasareiden kurkkuihin (pelkääjän puolelle letkua pitkin.) Myöskin alipainevuodot (esim huohotinletkut) vaikeuttavat erityisesti käynnistymistä. Tuo oma katiska on myös aika huono lähtemään kylmänä käymään, tosin käynnistyy ilman pilottia..
__________________
Harbor Cruisers |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Edellleen paras suomenkielinen säätö ja huotoohje ströpereille taitaa löytyä tekniikanmaailmasta n.17 ja vuosi 1979
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos slipoveri!
Tuli ostettua tua artikkeli ja nyt alkoi tuo säätö aukeamaan! -Osku |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Poistin kun oli samat ohjeet kuin pajan linkissä
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 03.12.2012 19:07 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Jos on kiinnostusta siihen tekniikan maailman ohjeisiin niitä voi minulta tiedustella tai jos johonkin ne uppaisin
![]() -Osku |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangen kytkin ongelma | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.10.2011 18:33 |
suzukin kaasutin | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.06.2010 04:34 | |
sj410:n kaasutin | juice | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.04.2008 13:48 |
Ongelma Rangen 4v lootan jakovaihteiston kanssa | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.03.2006 21:11 |