Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.11.2012, 18:16
OsQ OsQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 65
Perusasetus

rangen kaasutin ongelma


Elikkäs toinen kaasareista ei oikein suostu yhteistyöhön
Ei käy siis tyhjää kaikilla ennenkuin irroittaa sen iskarin kaasarista ja painaa takaisin paikoilleen, vasta sitten käy kaikilla.
Öljyt on tarkistettu ja kunnossa siltäosin.
Onko jonkulla tietoa mikä voisi olla ongelma?

-Osku

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.11.2012, 18:48
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Ota kaasarista kansi pois ja putsaa luisti.

Neula voi myös jumittaa suuttimeen, mutta tätä ei pitäis tapahtua ellei ole pohjasta säädettävä malli ja ruuvattu niin paljon rikkaalle (säätöruuvia auki) että suutin olis liikahtanut ja sen jälkeen kierretty laihemmalle (säätöruuvia kiinni)
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.11.2012, 19:59
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Tarkista myös ettei luisti ala jumittamaan siinä vaiheessa kun kirit ne kannen ruuvit, omassa kerran kävi niin. Kokeile kaasarin kurkusta pikku meisselillä luistia, kohotat sentin verran ja päästät putoamaan, pitäisi liikkua vapaasti.
Posted via Mobile Device

Viimeksi muokannut ZeiZei : 28.11.2012 20:01
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.11.2012, 12:17
OsQ OsQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 65
Perusasetus

Kiitos vinkeistä, tarkistellaan nämä

-Osku
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.11.2012, 12:36
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.246
Talking

säätöjä


Ja tuolt sit säätöohjeita
http://www.offroadpaja.fi/Temp/RR_Kaasutinohje.pdf
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.12.2012, 09:22
OsQ OsQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 65
Perusasetus

tutkiskelun jälkeen kuskinpuolen(vasen) kaasutin toimii täydellisiesti mutta hantinpuolen ei palaudu täysin alas ennenkuin ottaa iskarin pois. ilman iskaria liikkuu täysin moitteettomasti
mikä siinä iskarissa voisi jumittaa luistia siten että ei palaudu alas asti?
Toiseksi ei millään perkeleelläkään lähde kylmänä ilman pilottia käymään mutta kuumana lähtee moitteetta?
-Osku
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.12.2012, 10:37
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OsQ Näytä viesti
tutkiskelun jälkeen kuskinpuolen(vasen) kaasutin toimii täydellisiesti mutta hantinpuolen ei palaudu täysin alas ennenkuin ottaa iskarin pois. ilman iskaria liikkuu täysin moitteettomasti
mikä siinä iskarissa voisi jumittaa luistia siten että ei palaudu alas asti?
Toiseksi ei millään perkeleelläkään lähde kylmänä ilman pilottia käymään mutta kuumana lähtee moitteetta?
-Osku
Kaasariremontin yhteydessä sai hetken näprätä että sai suuttimen keskitettyä. Jos suutin ei ollut ihan keskellä, luisti liikkui nätisti kunnes ruuvasi kaasarin kannen kiinni iskareineen. Ota luisti pois ja kurkkaa onko (messinkinen?) suutin keskellä kaasarin (alumiini)runkoa. Suutinta saa pienellä ruuvarilla keskitettyä kun kääntää säätöruuvia tarpeeksi rikkaalle (aukipäin). Näin ainakin noissa mun kaasareissa, jotka on pohjasta säädettävää mallia. Yläkautta neulasta säädettävistä kaasareista ei ole tietoa.
Ryyppyhän toimii niin että kuskinpuolen kaasarissa on hana joka avaa yhteyden kohokammiosta molempien kaasareiden kurkkuihin (pelkääjän puolelle letkua pitkin.) Myöskin alipainevuodot (esim huohotinletkut) vaikeuttavat erityisesti käynnistymistä. Tuo oma katiska on myös aika huono lähtemään kylmänä käymään, tosin käynnistyy ilman pilottia..
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.12.2012, 11:00
slipoveri slipoveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.05
Sijainti: vihti
Viestit: 487
Perusasetus

Edellleen paras suomenkielinen säätö ja huotoohje ströpereille taitaa löytyä tekniikanmaailmasta n.17 ja vuosi 1979
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.12.2012, 14:41
OsQ OsQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 65
Perusasetus

Kiitos slipoveri!
Tuli ostettua tua artikkeli ja nyt alkoi tuo säätö aukeamaan!

-Osku
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 03.12.2012, 19:03
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Poistin kun oli samat ohjeet kuin pajan linkissä
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 03.12.2012 19:07
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 03.12.2012, 19:06
OsQ OsQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 65
Perusasetus

Jos on kiinnostusta siihen tekniikan maailman ohjeisiin niitä voi minulta tiedustella tai jos johonkin ne uppaisin

-Osku
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen kytkin ongelma tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 10 28.10.2011 18:33
suzukin kaasutin Tekniikka & Jutustelu 5 10.06.2010 04:34
sj410:n kaasutin juice Tekniikka & Jutustelu 0 30.04.2008 13:48
Ongelma Rangen 4v lootan jakovaihteiston kanssa Niko Tekniikka & Jutustelu 5 11.03.2006 21:11


Sivu luotu: 01:24 (GMT +2).