![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() retkukeula vatkaaonko kokemuksia kellää miksi retkukeulassa renkaat vatkaa lähinnä auraa ku neliveto päällä veättää...? ei löydy vikaa ei ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
semmosia ne on
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=100433 http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=100467 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Mikä on retkukeula ?
Onks toi 4runneri retkukeula ? Ja jos niin mistä saanut moisen nimen ?
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Retkukeula= erillisjousitettu etuakselisto, ei siis jäykkä putkiakseli.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
![]() ![]() Retkukeula = risukeula = erillisjousitettu akseli. Noitahan on pajeroissa, 1989 lähtien hiluxissa yms. Kuvan auto tais olla tuore FJ Cruiser.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
no ei oikestaan ainahan nuissa retku keuloissa on se ongelma ku oikeen veättää että vetää auraukselle sen kun on joku INSINÖÖRI suunnitellu päin persettä... vaan tämä että ei pystyny yhtää ajamaan 4 veto päällä niin näemmä johtuu nuista persetin välityksistä ilmeisesti tuli lasku virhe ja keulassa onki 41/10 eli 4.1 välitys 41/9 4.56:sen sijaan...
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Näitähän IFS:iä (Independent Front Suspension) on ainakin kolmee erilaista Toyotoissa, 4Runnerista/110 Hiluxista tuttu vääntösauva ylätukivarteen -versio, HDJ100:n vastaava mutta alatukivarteen vääntösauvattu, ja sitten uudempien Land Cruiserien/Hiluxien/FJ Cruiserien joustintukiversio. Tässä viimeisin hieman modattuna: ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaikki mitä siellä alustassa tapahtuu on ihan perus geometriaa mitä jokainen on opiskellu koulussa...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#10
|
|||
|
|||
![]() kiitos
Asia selkis. Mäkin oon sitten retkukeulakuski. Hiluxin taka-akseli on siis ton retkun vastakohta eli yksi pitkä jäykkä akseli, jouset päissä + iskarit.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bj 75 keula vatkaa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2006 10:59 | |
rengas vaiko vanne vatkaa...? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.05.2006 02:53 |