![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() 4runner apuaonko kuukaan rakennellu tämmösestä toyotasta mehtäpeliä? onko minkälaiset akselit ja lukot ja nuin... miten kestää??
|
|
||||
|
||||
![]() on :)
jos pitää alustan vakiona niin kohtuu hyvin kestää 33" renkailla takaperä kestää asentaa lukon mut alustan jättää rauhaan iskareita lukuunottamatta! minulla on piristetty 3l bensamotti, alusta on mukava ajaa vaan ei voi verrata jäykkä akselisen etenemiseen mutta kaasulla ja ajolinjoilla
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja apusimpukka kannatta pitää varalta mukana. Mulla on menny poikki pari kertaa
mutta ei ole paha vaihtaa mettä olosuhteissa tosin mulla on keulaa nostettu 40mm speisereillä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Saahan näihin vahvempaakin apusimpukkaa, esim. Total Chaos:
![]() Ja monenlaista tukea orkkiksen päälle on myös kaupan: ![]() ![]() ![]() Ja voi myös tehä ite: ![]() Ja jos katsastuksessa pomppaa väljistä heloista niin niitähän saa marmoritiskiltä erikseen, maksaa n. 25 €. Ei tartte aina sitä Motonetin 60 € uutta ostaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Mikä katsastus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Issu : 10.08.2012 13:57 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Hilux LN110 / 4Runner etutukivarret ja 4runner takavarret | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.06.2011 13:53 |
4runner 2.4td alkoi juopoksi???apua | Hailux | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 16.01.2008 10:35 |
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
Ozi-Apua? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.10.2005 10:36 |
APUA! | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2005 19:16 |