![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Pulttilajitelma?!?Nyt alko vituttaan tuo ainainen epämääräisistä laatikoista pulttien, rikkojen ja muttereitten hakeminen. Mistä sais vaikka sellaisia vetolaatikkosysteemejä jossa ois suht kattava pultti/prikka/mutteri lajitelma?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hinnasta ku ei ollu mitää puhetta ni tommone ois melko mainio
http://www.treston.fi/index.php?arti...uct_group=5431 Tosin jostai käytettynä ei välttämättä ees pahan hintanekaa |
|
|||
|
|||
![]()
Jos ei hinnasta ahdista niin wurthilta kaappi ja täyttöpalvelu
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Nyt puhutaan siis huonosti ansaitsevan autotalliin tulevasta setistä. Että ei ihan hirveitä tartte maksaa..
![]() Vai onko helpompi/paljon halvempi ostaa laatikosto erikseen ja pultit kilohinnalla |
|
||||
|
||||
![]()
Clas Ohlsonissa näkyi olevan pulttilajitelmia, erikokoisia ja edullisesti. Tiedä sitten miten kuraa ne itse pultit on...
|
|||
|
|||
![]()
http://www.clasohlson.fi/Product/Pro...x?id=164589920
Tarkotitko tuota ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Avolaatikot tai ainakin läpinäkyvät laatikot lokerikossa. Nuo täyttää sitten oman mielen mukaan. Valmiissa lajitelmissa kumminkin loppuu äkkiä ne mitä paljon käytetään ja sitten taas jotain M3 muttereita on 989kpl hyllyssä vielä 10vuoden päästä. |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on toiminut parhaiten ettei pultteja ole ja niitä käydään ostamassa kun tietää mitä tarvii, yleensä pystyy valmisteleen kaikkea vaikkei pultteja yms. oliskaan heti käsillä. Mulla tarve on tosin aika vaatimatonta ja kauppa lähellä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa muuten suunnattomasti kun luottaa, että pulttia ja hilpettä on hyllyssä, mutta sitten niitä on 1-2kpl liian vähän. Eli varasto pitää olla sitten iso jos on varasto, eli vähintään 50kpl sorttiaan. Tämän takia itse menen helmapellin kans samalla linjalla.
|
||||
|
||||
![]()
on melkonen sijoitus jos meinaa kaikki pultit ostaa hyllyyn. itellekki on kertyny varmaankin 50kg pultteja. usein käy niin kun jotain tiettyä tarvii ni just sitä pituutta ei oo. tai jos on ni tyylii yks..
täällä kans toimitaan yleensä niin että haetaan kaupasta mitä tarvitaan. ja perus pultit on kotonakin. ja kuin usein tarvii jotain tiettyä pulttia kymmentä kerralla? sillon ku on jotain purkanu laikalla vanhat poikkasten. sillon osaa valmistautua sen verran että hakee uudet pultit valmiiks. joskus ku jotain pulttia hakee koko kylän läpi ni se on joku erikois kierteinen tms. ja semmosta ei saa edes wurthilta= sitä ei olis edes tuhansien eurojen lajitelmassa. vaan sen saa pultti kaupasta joka myy pelkästään pultteja. tietty jos alan kaupasta haet joka pulttia lootan ni löytyy kotootakin. mutta onko järkee.. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yks hyvä keino on saada aika halvalla sekalaista laatutavaraa, on nykäistä hihasta jonkun ison metallifirman tyyppejä ja kysyä että minne niillä menee asennuskeikkojen tai kokoonpanon ylijäämäruuvit. Joissakin firmoissa niitä kerääntyy isoja laatikollisia ja voi saada ostaa aika pilkkahinnalla. Siinä kuluu ilta jos toinenkin kun lajittelee... T |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saat ostaa lootan aina sitä mitä tarttet. Toinen vaihtoehto on ostaa vaikka Sovellakiskoa ja hyllynkannattimia, niihin vanerihyllyt ja sit niihin Trestonin ottolaatikot.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |