![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() paras (tehoa+kestävyyttä) moottori vaihto ehto patrolliiny61seen moottori .. toyotan 1-kzt jossain oli enemmänkin näitä laitettu olisko espanjassa. 3L ?? 12ht ?? 1 hdt ?? nissan td42 ausseissa.. onko patrolli tietäjiä?? (sen jo tiedän eli 3.3 kampiakselit katkee 10kpl lahdessa katkennu viimeisen 2v aikana 2.8 tehoton ja ala väännötön(täysin) kannnet ja turpot vaihettu mullakin jo..) pika apu myös kiinnosta ..syöttöpumpun sähköjohdoista mitkä menee boxille.. sen verran että mihin väliin lyödää huijausta.. peliin .. tarkoitus olis ns potentiometri löydä väliin jolla sais syöttöä lisättyä..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
itse en edes muita moottoreita miettis.
om606 tai om605
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No ihan ehottomasti pistät sen TD42:n siihen ja turbolla.
Mulla on tosin tuo kolmelitranen remontoituna ja modattuna, eli pitäs kestää sen nyt tappiin asti. Tai sitten pistät 6.6 Duramaxin siihen ![]() En minä tojon konetta lähtis sovittamaan nismoon... -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
350 vortec, remmillä
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
OM606 kevyellä päivityksellä, 300hv/650nm, kestää maailman tappiin ja polttoainetta menee varsin niukasti. Ja vääntää.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ilman mitää ihmettelyjä laippojen ja sovitusten kanssa se Nissanin oma 4.2 litranen, siihen TD05:n T3 laipalla ja crosscountryn (vesi)cooleri. Kolmetuumasella DP:lla ja putkella parantelet hengitystä ja avot, sitten säädöt kohilleen ja pauhuja on vajaat parisataa heppaa ja vääntöä viitisensataa.
Ja virivaraa on vielä paljon jäljellä. Ja jos haluat tosissaan laittaa, niin sitten tyrkkäät siihen sen Duramaxin, siihen löytyy valmiita sovitteita Ausseista. Bensana jos mielit, niin TB48DE, 240hp/400 Nm vakiona, jenkeissä tuota konetta käytetään aika paljon yleisenä viritysaihiona ja pienellä fiilauksella yli tuplataan tehot. Tuolta http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-patrol-gu-gr-10/ löytyy aika lailla koettua tietoa... -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 14.02.2012 20:23 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tää on käyny mielessä .. kait 98 paketti autoon voi moottorin vaihtaa jos se on saman ikäsestä.. tai mistäs sitä tietää edes inssi ..kun on harvinaisempia kuin ferrarit suomessa nää patrollit. duramaxi taitaa olla 6.6 litranen ja taitaa suurin masiina lain puitteissa 5.8 litraa ja 300hv
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 14.02.2012 20:57 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty volvo 850 sedan. vaihto patrolliin | matti.v | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 27.02.2011 12:59 |
moottorin vaihto patrolliin | JV73 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.03.2009 20:11 |
O: Patrolliin puhaltimen moottori | aslakki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 01.02.2008 23:55 |
Patrolliin cooleri/ turbon vaihto | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 05.06.2007 14:20 |
vaihto-ehto kone uaziin?? | Viitapiru | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.01.2006 00:10 |