![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Rengas OnlineOletteko tilanneet otsikon paikasta renkaita,tuleeko luvatussa ajassa? Näyttäs vaan olevan aika halpoja.
|
|
||||
|
||||
![]()
Henkilöauton rinkuloita oon tilannu 3 sarjaa, ekat jo nelisen vuotta sitten, viimesimmät tilasin edelliseen käyttikseen viime pääsiäisenä, tuli hyvät noksut hyvään hintaan.
Tullut alta kahteen viikkoon(en muista missä ajassa lupasivat lähettää...) Mutta tyytyväinen oon palveluun ollut, ja on ollut tuoreita renkaita eikä mitään kaks vuotta varastossa lojuneita mitä suomesta välillä saa kun uudet ostaa. Multa ainakin kehut rengasonlinelle, käytän itse ainakin jatkossa. |
|
||||
|
||||
![]()
Tilasin vaan renkaat sieltä ja maksoin Visalla.Tuli ensin tilausvahvistus sähköpostiin ja pari tuntia sen jälkeen sähköpostia että pitäisi tilaus vahvistaa maksamalla rahat tilille.???
|
|
|||
|
|||
![]()
Ööö, mulla kyllä on visalla onnistunut aiemmin... Ja renkaat tulleet kotiovelle saakka luvatusti.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä maksoin ihan laskuna omalla tilillä, ilman visaa. Tarkasta tililtäsi, että onko summa lähteny, ja sitten ilmoitat siitä heille?
Pari sarjaa ostanu, ja ovat tosiaan tuoretta tavaraa.
|
||||
|
||||
![]()
Lasku hommalla varmaan viisi sarjaa renkaita joka lähtöön, aina on menny alle kaks viikkoo ilman ongelmia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko sulla Visa-kortilla riittävästi luottorajaa ? Jos olit ostellut kortilla aikaisemmin jotain muuta, niin luottoraja ei enää riittänyt renkaisiin, ehkä.
|
||||
|
||||
![]()
saatanan kusinen paikka perkele, 2 viikkoo talvikiekkoja odottelin ja sit tulee viestii ettei pysty toimittamaan eikä ole korvaavaa tuotettakaan tarjota, miksi pitää tuotteita myynnissä jollei ole varastoakaan? noh toivottavasti nyt camskill toimittaa paremmalla tuurilla
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
http://www.rengas-online.com | sippis | Chit-Chat | 7 | 13.03.2005 23:06 |