![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kompura autoon+ Maastotunkki ?Elikkäs pitäisi löytää kompura autoon , jotta saa kumit täytettyä ohvi ajon jälkeen ja sitten vielä maastotunkki olisi myös tarpeen kun jää jumiin. Ja mulla kun olen tälläinen noviisi näissä asioissa , niin ei ole hajua näistä ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse suosittelen tunkiksi alkuperäistä Hi-Liftiä. Itse ostin T-Maxin, kun edullisesti sain ja silloin ei Hi-Liftejä ollut saatavana. Nyt jos saisin valita ottaisin ehdottomasti Hi-Liftin, paljon kevyempi käyttää kuin T-Maxi ja muutenkin laadukkaamman tuntuinen... Riippuu tietenkin siitä paljonko on valmis tunkkiin sijoittamaan...Hintaeroa T-maxilla ja Hi-Liftillä on noin 40 euroa...
Paljonko olet valmis sijoittamaan kompressoriin?
|
||||
|
||||
![]()
Saiskos kolmella huntilla jo laatu kompuran ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän tuohon rahaan saa varmasti hyvän kompressorin, mutta annetaan jonkun muun antaa joku hyvä malliesimerkki, itsellä kun ei kompressoreista juuri kokemusta ole.
|
||||
|
||||
![]()
Zoomailin tos offivarusteella olevaa Viair 280 kompuraa+säiliötä. Hinta 295... Kellään mitään kokemuksia ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Viair on erittäin hyvä merkki, varmasti parhaimpia mitä tällä hetkellä on suomessa markkinoilla.
280 on alamittainen renkaiden täyttöön. 400:ssa on lähes tuplat tuottoa ja harva todella tarvitsee 100% käyttöastetta. Iso säiliö helpottaa renkaan täyttöä huomattavasti. Yksi vaihtoehto on iso invertteri ja halpakaupan 220v kompura. Tästä varmaan joillain kokemuskia mutta itse en ole katsonut tarpeeliseksi. modifioitu ilmastoinnin kompura (öljysumuttimella imupuolelle ja öljyn erotin painepuolelle) on varmasti tuottoisin mutta vaatii jonkin verran rakentamista. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 27.04.2008 18:48 | |
M:Maastotunkki 60" ja 48" | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 26.09.2006 20:49 |
O: Maastotunkki | cruiseri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 05.06.2006 20:41 |
o: maastotunkki | Jani E | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.04.2006 10:40 |
Maastotunkki | O/M/V Muut | 1 | 04.04.2005 16:22 |