![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Johnny jointsOnkos kukaan alkanu kasailee tukivarsia ittellensä (tai muille?) ko. kilkkeistä??? Ja kestääkö miten kuravellissä uittamista?? Onhan nuissa rasvanipat, jotta sais kuravedet suurimmaksi osaksi pois, muttamutta... Ei muuten, mutta olis myös korjattavissa ja kun ameriikan vantastisesta maasta nuotulee, niin osia on saatavissa vaikka mitä ja runkokin vaikka billettinä (eli pölhöiltä rahat pois)!!! ![]() Kierteet molempikätisinä ja asennustakin (valmistamista) helpottaa nuo "holkit" ![]() Ja saatavina olis aika monesta paikkaa ja monella eri hinnalla.... BTW, tuoko Suomeen kukaan??? Tai Euroopan rauhaisaan yhteisöön???
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- Viimeksi muokannut Mikki : 10.07.2011 21:46 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Laillisuus?
Tommosistahan se onnistuis kivasti,itsellänikin kävi taannoin mielessä. Sellainenkin modifikaatio että olis korvannu lehtijousen puslat tommosilla laakeripallonivelhäränsilmä muljakkeella,ei onnistu. Katastus äijä sano että puslan korvaaminen tommosella ei oo laillista,eri asia sitte huomaako ne sitä. Myöskään koko tukivartta ei voi tehä tommosilla nivelillä ku sen lujuutta ei pysty osoittamaan "luotettavasti" mitä ikinä se tarkoittaakaan. No,leimattomaan peliin noilla pystyy tekemään tukivarret tieteski,laakeri liikkeestä löytyy vastaavaa laakeria jos haluu soveltaa vaikka valmiisiin varsiin. Kurankestosta en tiijä ku jäi kokeilematta koko homma,tonnehan sopis joku irtotiiviste vaik tavallisesta pallo nivelestä...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mullon tuollaiset tukivarsissa ja kyllähän ne ihan hyvin toimii. Vaseliinien ruuttaaminen sisään on vähän hankalaa kun vassut tulee nipasta takaisin kun ottaa prässin pois. Nivelet eivät kaipaa mitään lisätiivisteitä, sisällä oleva uretaanikuppi tuntuu kestävän ihan hyvin hiekkaa ja kuraa. Uretaanin saa myös vaihdettua edullisesti jos jointti ei ole muuten kulunut puhki tms. .
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli kura ei jää makaamaan tuonne "holkin" ja uretaanin väliin vaan on suhteellisen hyvin tulpattu! Ei muuten, mutta Rangeen laittamassa takatukivarsia ja ajattelin tehdä kerralla hyvät tai jopa parhaat, jottei tarvii taistella noitten puslien kanssa, kun näyttää yhdellä jos toisella nuo kumiholkit menevän suhteellisen rivakkaa tahtia. Ja uretanipuslia en laita, kun ne taas hiekan kanssa hiertää suht nopeasti korvat ohkasiksi... Mistäpäin hommasit, vai tuliko varret "bolt-on" valmiina??? Hinta näet kiinnostaa kun menee "häkkyrään" 20kpl ja rangeen 6kpl...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuli tuossa pari päivää sitten Trail-Gearin mainos sähköpostiin, Creeper Jointit olis alennuksessa.... silti 30$ kpl.
http://www.trail-gear.com/summer-sus...n-blowout-sale |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tommoset on tos mun suzukissa ja ei oo viel väljistyny
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Just meinasin noista trail gearin päistä sanoa.. halvemmat on kuin johnny jointit tai ballistic fabin vastaavat. Kuljetuskuluja tulee kyllä paljon jos tarviit parikymmentä kpl. tjsp. koska noi painaa. Itse laskin trail gearin kamoilla ja usps:n priority mailina (mikä on halvin tapa ns. nopeista kuljetuksista, 6-10 arkipäivää) niin ei kannata ite tilata. Offroadtarvikkeelta saat tilattua noita trail gearin romuja, sanoivat toimitusajaksi ~2 vkoa.
Käytännössö kaikissa jenkkien alustapaketeissa on jotkut flex jointit, ja jos teet vain metsäkäyttöön niin laita molempiin päihin tukivartta. Renkaat joustaa ihan tarpeeksi ![]() Ittelle on jossain lähiaikoina tulossa 14kpl trail gearin creeper jointteja + putkiadaptereita. Tukivarsiputken hommasin Pajakalliolta, koko 51 x 6,3mm. Oli tilauskamaa kylläkin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|