![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mazda B2600Mimmosia kulkineita nuo on, onko niissä jotain perustavanlaatuista vikaa arkikäyttöön, eli tavarankuljetukseen yms. Ruoste niitä varmaankin raiskaa, mutta entäs muuta. Miten vertautuu esim kinkkukaappiin tai jopa Isutsuun? -P-
|
|||
|
|||
![]()
Bensaa palaa ainakin vallan vietävästi, tosin niin Z24-koneisessa Nissanissakin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu, kaasarikoneellahan se taitaa olla... Kilsoja ei tuu hirveesti, joten taitaa olla marginaalinen juttu.
Tosin nykyinen menopeli on 300TE Mursu, mutta se kulkee tehoihin ja massaan nähden yllättävänkin pienellä bensamäärällä. Ei millään raskis luopua Mursusta, mutta pitää saada joku mönkkärinkuljetin alle, eikä peräkärry ole oikein hyvä vaihtoehto tässä tapauksessa. Optimaalinen auto olis nelikkopaku, mutta meinaavat maksaa liikaa. Kaippa se tekniikka on japanialaisen luotettavaa laatua tuossa makstassa... -P-
|
|||
|
|||
![]()
Ei itellä oo havaintoja perustavanlaatuisista ropleemeista.
Omakohtaisia kokemuksia ja havaintoja: - Polttoaineen kulutus 10:stä ylöspäin (ruiskukone) - Kantavuutta ja vetokykyä riittävästi, tosin lava sais olla pidempi... - Tehoa sopivasti, joskus vähän liikaakin sillä 5:s vaihde niin pitkä että kortin lähtö helposti (ei tietty auton vika)... - Hyvä ajettavuus - Varaosia saa mutta joutuu yleensä tilaamaan. - Samaan tahtiin ruostuu kuin muutkin japsit. -Mulla 280tkm ajettu yksilö eikä tekniikan kanssa ole ollut ongelmia, kone ei syö/juo öljyä vaikka sille antaakin... |
|
||||
|
||||
![]()
Tuo Ramben kommenttihan oli suorastaan posetiivinen
![]() Onko niissä joku paikka, mikä erityisesti ruostuu, pellithän on peltiä, mutta runko sais olla ehjä. Ilmeisesti kaaret, peräluuk un ympäristö ja bensaluukun ympäristö??? -P-
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 29.11.2008 16:41 |
|
||||
|
||||
![]()
Itse ostin tälläsen joku aika sitten ja hyvä peli tuntuu olevan,ei offikäyttöön mutta siviiliajoon.
tehokas mutta perkeleen paha pensasyöppö (yli 16l /100km) |
|
||||
|
||||
![]()
No onnistuu!
Laitan privalla tulemaan huomenna. |
|
|||
|
|||
![]()
niin voinsinko saada kanssa kopio tosta otteesta kun omassakin luki jarrutomia saisi vetää vain 450 kg ja jarrullisia 2000 kg olisi kiva saada kanssa oikeat painot kärryihin
|
|
||||
|
||||
![]()
Olipas vanha threadi saanu upituksen
![]() Joops, eipä oo mulla enää tuota Makstaa, sen rekkari oli KFJ-495. Konttorilla voivat tarkistaa sen numeron perusteella, jos viitsivät. Mulla on nykyään Y61 mastodontti-Patrolli... -P-
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mazda B2600 4x4 vm.-90 | Madball | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 28.09.2008 12:10 |
Mazda B2600 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.10.2006 09:44 | |
Mazda B2600 4x4 räjäytyskuvia? | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.02.2006 20:17 |
M: MAZDA B2600 | Helperi | O/M/V Muut | 10 | 15.01.2005 13:02 |
MAZDA B2600??? | JinX | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.05.2004 10:36 |