![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tämä on hoidettu!Asia hoidettu!
Ei mennyt kuin Strömsössä... Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 08.08.2011 06:44 |
|
|||
|
|||
![]()
Oletko kokeillut soittaa?
Olisikohan kauppakumppanisi kuollut tms... Edit: löytyi tietoa firmasta. Firma toimii yhä joten hengissä taitaa olla. Lisäksi löytyi numero 05-2606516.
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. Viimeksi muokannut pastirolli : 13.05.2011 16:59 |
|
||||
|
||||
![]()
Asia hoidettu!
Ei mennyt kuin Strömsössä... Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 08.08.2011 06:42 |
|
||||
|
||||
![]()
Jaa tuo nilkki jatkaa vieläkin toimintaansa
![]() Aikoinaan kun ralli-mitsusta hajos ECU, lähetin boxin Esalle korjattavaksi, kun oli oikeen Mitsu-clubin suosittelema expertti. ECUa en ikinä saanut takaisin, vaikka yli puolivuotta tuli soiteltua ja läheteltyä sähköpostia. Tyyppi vastas sähköposteihin vasta kun olin hetken uhkaillut poliisilla, ja vastaukset oli erittäin epäasiallisia. Tein poliisillekin ilmoituksen ja kun tutkija lopulta otti muhun yhteyttä asian tiimoilta, ainoa mitä sanoi oli että kaverista on ennenkin ilmoiteltu ja käski soittelemaan sille vielä lisää..... Sain sentään Mitsu-clubin lopettamaan tämän sikaniskan palvelujen suosittelemisen. Jos lähempänä Kotkaa asuisin, niin sorkkaraudalle olis kyllä löytyny hyvää käyttöä..
|
||||
|
||||
![]()
05-2606516 toi numero on vissiin sen mutsin.
taitaa teinihuijari asustella viel äidin helmoissa ![]() Pitäsköhän ihan huvinvuoks soittaa Esalle ja kysyä et missä mun rahat viipyy ![]()
|
||||
|
||||
![]() Saa soitella...
Asia hoidettu!
Ei mennyt kuin Strömsössä... Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 08.08.2011 06:42 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta jos tuollaista lukee firman sivuilla niin itse jättäisin soittamatta ja sähköpostitkin jäisi lähettämättä. |
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen käynyt kyseisen herran kanssa kauppaa joskus vuosia sitten Mitsuklubin kautta ja vieläpä ihan kasvotusten. Ei ollut mitään moitittavaa siinä hommassa.
Ettei tässä olisi kyseessä nyt ihan vaan inhimillinen erehdys tai unohdus?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei oikein siltä vaikuta... http://www.mitsubishiclubfinland.com...?topic=38194.0 Ollut muillakin ongelmia! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
VAROITUS!! | mielipuoli | Chit-Chat | 6 | 23.12.2010 23:15 |
Varoitus! | ArVii | Chit-Chat | 5 | 14.05.2006 21:17 |
varoitus !!!!!!!! | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.02.2004 02:31 |
Varoitus | ToniH | Yleiset | 13 | 09.04.2003 23:14 |