|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   kertokaa mulleeli mulla mazdan b2600 ja siinä on alla 31x11.50x 15 tuumaset renkaat että käykö noille vanteille vielä 33x12.50 15 tuumaset kumit?? tai 31x10.5x15 tuumaset kumit 
 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

33x12.5 tarvitsee vähintään 8" (vai oliko jopa 8.5") vanteen katsastukseen, muuten menee kyllä. p.s. minulla joskus ollut 11" leveä 280x16 lapikas 5.5" vanteella . 
				__________________ OPA Patrol "Boar" pätkästy -82 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

täytyy katsoa tutkasta minkä levyset noi vanteet on tossa alla nyt on niin voisin saada selville minkä levyset vanteet oli
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Taulukon mukaiset normivanteen leveydet: - 31x11.50x15 --> 9" - 31x10.50x15 --> 8,5" - 33x12.50*15 --> 10" http://www.offroadpaja.fi/BFG/15_koko.pdf 
				__________________ Tumpula Racing Team | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

aijaa. mut voinko laittaa 8" vanteelle 31x10.50 leveet kumit??? että pysyykö ilmat ilmat sisällä??
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Koitas Mallu muokata otsikko vähän järkevämmäksi. Kerron vastauksen kysymykseesi sen jälkeen.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   mitkä kumit sopivat min ja maks millekin vanteelle

noin
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

Topikin otsikko ei silti muuttunut miksikään... Ja asiaan: Tuolla ylempänä on jo mittoja eri renkaille/vanteille, niistä kun vähän soveltaa niin eiköhän se siitä... | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

voit laittaa ja pysyy

__________________ OPA Patrol "Boar" pätkästy -82 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

joo selvä. ja jos oikein luin tota taulukkoa niin 31x11.50 käy vielä 7" tuumaa leveälle vanteelle vielä
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

sillä ainakin mun nykyiset kumit on 7" tuumaa leveät ja rengas on 11.50 leveä eli perjaatteessa niille vanteille saa laitettua 10.50 leveän kumin vielä
		 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| mulle kans... | Joske | Linkit | 6 | 11.09.2007 22:01 | 
| myykää mulle lada nivan etuperänkuoret.. !! | Artzi_ip | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.07.2007 16:28 | 
| o: myykää mulle vene... | kala | O/M/V Muut | 0 | 16.08.2006 19:19 | 
| myy mulle samurain kampiakselin hammashihnapyörä.. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.02.2006 10:17 | |
| Kuka väkästäis mulle kylkiraudat? | wallu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.08.2003 22:15 |