![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Tee-se-itse henkilöiden tohtorointeja?Tuli mieleen tuossa nähtyäni tuon tikkienpoistokeskustelun, että millaisia omatoimisia tohtorointeja on kirjoittajat tehneet ja kuinka ovat onnistuneet? Itsellä ollut aina sellainen ajatus, että voihan noita yksinkertaisia hommia itekin tehdä... - Murtuneen nenän voi oikaista itse ja aika suora siitä tuli vielä. - Polvi piti punkteerata itse, kun ei se turvotus muuten laskenut ollenkaan. Sujui hyvin, paremmin kuin mulle ainoa lääkärin tekemä sellainen. - Jotain luomien poistoja, jotka mennyt ihan hyvin. Tuossa nyt alkuun omalle kohdalle sattuneita ja ekana mieleen tulleita. Mukava olisi lukea, mitä muille on juolahtanut mieleen itse hoitaa turhaan yhteiskunnan resursseja kuormittamatta ja millä menestyksellä.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tee-se-itse Lamborghini! | j1s | Chit-Chat | 7 | 30.06.2010 08:54 |
Jarrupääsylinteri -> tee se itse? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.07.2006 23:35 |
Tee se itse - Range vm-84 | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.10.2004 19:40 |
tee se itse ajonesto ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.09.2004 07:33 |
tee-se- itse snorkkeli | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.05.2004 01:07 |