![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() "mummot ja koirat ei voi nukkua"niitä en ymmärrä jotka ei yhtä iltaa kestä vuodessa paukuttelua. "mummot ja koirat ei voi nukkua" OMG!! onhan tuota ollu aikaa nukkua yli 300päivää <- tuommosten yhden illan ilonpilaajien postilaatikot ammuttiin skideinä ja paukuteltiin kahta kauheemmin! luulen että köyhät valittaa raketeista kun heillä ei ole varaa ostella niitä. jos mulla ois hirveesti rahaa niin ostaisin semmosen pommin että joka paikka räjähtäs ihan paskax ja taivaalla ois hirmu sota!! WAR!! hoho muahahahaaaa!!
|
|
||||
|
||||
![]()
...eiks nyt sais pankista lainaa aika edukkaasti, jos vaikka iskä tai äiskä takaa ?
|
|||
|
|||
![]()
En kyllä ymmärrä niitä hörhöjä kenen pitää niitä tulitteita ampua heti kun käsiinsä saa. Ei pysty millään odottamaan siihen vuoden vaihteeseen. Eilenkin mukavasti heräsi 2 aikaan yöllä kun jonkun nilkin piti niitä ammuskella. Onhan se hienoo kun ne tuolla räjähtää ja tulee hienoja kuvioita ilmaan..
Jospa itse saisi viimein tänä vuonna hankkiuduttua eroon noista 2-3v vanhoista tulitteista. Tai sitten käy kuten ennenkin. Ei vaan jaksa.. |
|
||||
|
||||
![]()
Ite oon niilläkin rahoilla ostanu vaan virvoitusjuomia. Ja seuraavana aamuna aina luvannu "en juo enää ikinä... ennen seuraavaa kertaa."
|
|
||||
|
||||
![]()
naapuri on kans jo alotellu paukuttamaan, varmaan ostanu liikaa ja aatellu ettei kerkee aattona kaikkia... koira vaan pelekää niin vietävästi.
|
|||
|
|||
![]()
ite sekottelen paukut tähän mukiin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Myyty 33"/12.5"/15" aurora rt02 compomotiven 8x15 et14 tojon jakosilla vanteilla... | kares | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 06.08.2009 18:47 |
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |