![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Uazin näpräystäTänään tuli sitten taisteltua uusi suora öljypohja uaziin kuviakin otin mutta kaapeli taas jossain piilossa laitetaan kun keretään. Voin sanoa että on aika tehnyt tehtävänsä sen pohjan kanssa oli varmasti liki puoli senttiä korkeemmalla reijän kohdalta löjypohjan tasopinta kun oli poijaat kiristellynnä. Ensi vaikutelma olisi se että saattais jopa nyt pysyä öljyt oikealla puolella öljypohjaa ![]() Samalla tuli taiteiltua hinauskoukut taakse runkoon hitsaten ja pultaten ja taas kuvat on kivoja tulee kun kerkee. Vielä kun jostain suorat ovet löytäs niin vois toi vesikin pysyä pikkusen paremmin siellä ulkopuolella. Vaihdekepin reijät pitäs vielä entistää ja tehdä jotku kumilirpakkeet keppien ympäri kun ei noi orkkiset oikein osu enää kohilleen. Kellään mitään hyvää reseptiä tuollaiseen ongelmaan uakkerissa? Noh ei enempää pashan jauhantaa paitsi on todettu että katkennut vaijerin pidätinpultti on ilkee ottaa pois sieltä rummun päästä kun ei ole kantaa....No onneks ei tarvinnu koko vispilää purkaa kun sain siihen hepattua ruuvarin kiinni niin sain jämän irti. Tälläistä tällä kertaa ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Revolverin uazissa on kankaasta tehdyt pussukat keppien reijissä.
Siittä tuli sitten musta kumminkin ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu musta tuli kun sattu olee maalia tallilla tarpeeksi
![]() Muistakko muuten mikä siinä vinssin kakessa oli vikana? toinen nappi ei toimi vai mikä siinä oli? Asiasta nahkalaatikkoon millä sä ole avannu ne öljyproput? kun se mikä on jakolaatikossa niin on aika morienttes...muut aukes välimallin räikällä ihan näppärästi. Kun kattelin ölpät laatikosta ja peristä. Onkos sulla hajua miten sen kepin sais pikkusen sanotaanko vähemmän heiluvaksi onko siellä se jousi jossain mitä vois modata?
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kakessa on johto poikki liittimen päästä. Toimii kun heiluttelee.
Jakolaatikon täyttö oli ainakin niin mulkattu että öljyt lisäilin aukasemalla päältä sen luukun. Keppi on ilmeisesti kulunut jonkun verran, mutta ei se varmaan ole uutenakaan ollut semmonen kun mersussa. Viimeksi muokannut samisami2 : 28.06.2008 20:28 Perustelu: Ei osaa kirjoittaa |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oukkei täytyy ottaa duunista uus töpseli ja vaihtaa nin pelittää ilman taivuttelua....
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
uistakko muuten mikä siinä vinssin kakessa oli vikana? toinen nappi ei toimi vai mikä siinä oli?
Kuulostaa solenoidivialta. Mittaa ne tai pyydä jotakuta mittaamaan. Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo allun puodissa on tullut vierailtua mutta kun joskus noi toimitusajat pikkusen venyy...Ei se sillon haittaaa kun on aikaa ootella tai ei ole mitään akuuttia tarvetta.
Tosta kärjettömän boksista en ole löytänyt kirjoista enkä kansista numeroa sitten millään. Jännitteen säätimet ja vilkkureleet kyllä löyty mutta..... No jos sulla se on tallessa niin laita yv:nä tai sitten ihan tänne niin pääsen lisäämään sen allun listaan. Toi lenigradin reissu oliskin hieno tehä hyvällä porukalla ja isolla autolla jottei tylsyys yllätä ja tärkein että on tilaa roudata niitä tavaroita ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 03.09.2008 14:26 Perustelu: typoja typoja |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Uaz foorumilla joskus kyselin lasikuitukatoista ja silloin venäjällä alkaen 480€
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Boksin numero on 31512-3734010-10 "Transistor commutator 468 332.007 in assy"
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Hoksasin just, että niitä pitäis olla hinnaston mukaan hyllyssäkin hinta huimat 20 eeroo.
Onkohan joku tarvikeosa kun on niin kumma numero? 13.37 34-01 12V http://www.ussrcars.fi/catalogue/a_d...raosat_fin.xls Viimeksi muokannut -MAKE- : 04.09.2008 17:16 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tänään sitten pääsin tutustumaaan uazin etujarrujen ihmeelliseen maailmaan. Päätin vihdoin vaihtaa uuden pääsylinterin kun vanha tuppas vähän päästämään läpi ja poljin lattiaan kun seisoi valoissa.
Muuten kaikki meni kuten elokuvissa paitsi sitten kun piti aloittaa ilmailu niin johan helvetti repes ja hermot samalla joutu koitokselle. Oikean puolen yläsylinterin ilmaruuvin reikä oli jostain kumman syystä ottanut itseensä ja mennyt halki ei sitten tarvinnut enää ilmailla kun ei ruuvi pysynyt ees reijässä kun tuli laakista pikkusen reilu. Noh jarrua auki ja todettiin että jumissa on kun junttilan tuvan seinässä paska. Jarru jää päälle ja ei lähe rumpu irti..Taistelua ja kiroilua varttitunti ja hopsaa pulttien avustamana jarrujouset vonkuen rumpu pois ja alasylinteri aivan tuhannen jumissa paitsi että kun jarrua painoi niin tuli sen verran ulos että jäi kanittamaan rumpua ja rengas jumekseen. Noh Allulta huomenna koko setti uusia sylintereitä ja sitten asemmoimaan uusia kenkiä ja sylintereitä....Kun vaan tajuis miten ne epäkeskot sylinterihärdellit saa kohilleen ![]() Huomenna taistelu jatkuu ja toivottavasti saadaan päätökseenkin...
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Päivitystä tähänkin topickkiin vihdoinkin kun saa kaikki kuvat taas järjestykseen
![]() Tuli taiteiltua kaikkea muuta kivaa kuten lisäpitkät ja nautarauta mutta ne olikin jo tuolla... Pakoputkeakin tuli vähän modattua nyt se menee apparin puolella siinä missä on joskus ollu tankki ja ulos tulee ennen takapyörää pikkuisen alaviistoon oli pikkuinen synnyttäminen mutta nyt on lambdakin siellä välissä joten voi kattoa kun seokset on laihalla ![]() Sitten tuli takakulmat ajeltua lyhkäsemmäksi ja laitettua reunapehmikkeet ettei joku vandaali riko käsiään kun haluaa nostaa uazia paljan käsin takakulmasta :
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 23.08.2009 21:35 |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Taas vähän näprätty lisää uakkeria on hitsattu palkkihelmaa ja huomenna pitäs pikkusen vielä mennä jatkaa ja vetää lisää rautaa koppaan että kehtaa kolistella vähän enemmän
![]() pakoputken koloa: vähän yleiskuvaa palkista pitäs vielä päädyt tehdä: Pakarin liukuramppi ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 03.10.2009 20:05 |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Minut voi laskea Lenigradiin mukaan
![]() Voi kun sais joskus oman UAZin näyttään noin hyvältä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Uazin palalukko | kalkkuna | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.01.2007 21:48 |
O: Uazin työntötankoja | matti-x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 28.07.2006 07:43 |
Uazin öljyt... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.04.2006 22:11 |
Uazin lukkoperästä. | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.10.2005 18:29 |
Uazin korotus. Uazin osia Tallinnasta...... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.10.2005 19:42 |