![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Miten teidän varpaat kääntyyJuu elikkäs näin perjantain kunniaks pitää ottaa selville että mitenkä teidän varpaat kääntyy... Tuossa yksi viikonloppu oltiin rannalla kaverin kanssa ja taivuttelin varpaita ihan normaalisti, yhtä'äkkiä kaveri huus että "mitäs vittu?? miten sun varpaat kääntyy noin??" Mulla kääntyy varpaat 90astetta ylöspäpäin.Kaverilla ei käänny eikä monella muullakaan. Mites teillä?? olenko mää vaan niin pirun hyvä vai kaikki muut vähän outoja?? ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Ukkovarvas kääntyy 46,7 astetta
![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Skorpioni : 27.06.2009 17:11 Perustelu: asteluku korjattu |
|
||||
|
||||
![]()
Täällä kanssa kääntyy nivelet hieman ylitse eli varpaat sen 90 asteta ja peukalon pää myös kääntyy tuon 90 astetta. Niin ja sormet saa vaikka millaseen solmuun väännettyä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuota, jos sulla sojottaa varpaat kohti taivasta niin ootko varma ettet vain makaa selälläs..
![]() Kyllähä varpaat ny heiluu ku mummolla hampaat tuulessa.. (L-200 työnyybinä koppikoneelta) |
|
||||
|
||||
![]()
lisää kaljaa
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pääsääntösesti mun varpaat kääntyy rannikolle päin jos olen matkalla sisämaasta koiliseen.
Muuten ne on ihan sikinsokin joskus ne on kauniisti rivissä.
|
|||
|
|||
![]() hehehehheehheheLainaus:
Lainaus:
skorpioni |
|
|||
|
|||
![]()
oottako aivan varmoja että oli omia varpaita kaikki,ettei ois sekottunu jonkun muun varpaisiin...
|
|
|||
|
|||
![]()
Voipi olla hankalaa tanssia balettia...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lisäksi varpaat saa haralleen se. kaikkien väliin jää usean sentin rako ja pikkuvarvas sojottaa yli 45 astetta ulos (sukan kanssa hyvä ankkaefekti). Isovarpaiden ja etuvarpaiden "napsauttelu" toisiaan vasten onnistuu myös, samoin kun leegojen rakentaminen... Paha vaan kun jalalla on pituutta numeron 41 verran ja leveyttä 44:n verran tai us mitta 8,5XW Kenkäkaupassa voi tosin pyytää myyjän apua varpaat ankka-asennossa... voi voi... 2 |
|
|||
|
|||
![]()
Laittakaahan linkkuvarpaat niitä kuvia tänne niin pääsee sitä ihmettä ihmettelemään!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
45' menee kaikki varpaat, ja toisesta jalasta saa pikkuvarpaan levitettyä sillai että jääpi muutaman sentin rako seuraavaan varpaaseen,..
|
|
|||
|
|||
![]()
Alkaapi tämänkin palstan taso olla jossain muualla kun offissa ? Harmi kun palstan nimi vaihtu simoliinista> offipalstaksi. Pitäs olla joku suodatin että tämmösin " apina mekaniikka" juttuja tarviisi lukea? Vai mitä mieltä muut o? No seuraavaksi taas vastaatte että NYYPI ruikuttaa ja mussuttaa....
|
|
||||
|
||||
![]()
Nii-i nyypiapina!!! Tää onkin chit-chatissa, vai pitäiskö täälläkin puhua vaan offista?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Älä suutu, jos ollaan sotkettu leikkikehäsi/hiekkalaatikkosi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Huomasin että mun varpaat alkavat muistuttaa apinan varpaita. Mietin että mistä se johtuu ja hokasin että olen ollut vinssiapinana kisoissa ja viimeksi varpaat oikein otti otetta maasta kun kiskoin vinssin narua ja pääsin nopeasti eteenpäin.
Onko tämä nyt sitä evoluutiota?? Pitäisikö mun vähän rauhoittaa vinssiapinan hommaa vaikka se on helevatan hauskaa. ps. banaanikin maistuu paremmalta kuin ennen vanhaa
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ-40 Avo ja miten??? | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 06.06.2013 23:54 |
mikäs on teidän paikkakunnan aprilipila paikallis lehdessä | toyota4x4 | Chit-Chat | 11 | 01.04.2009 23:51 |
mitä älytön harrastetaan teidän paikkakunnalla | toyota4x4 | Chit-Chat | 20 | 19.11.2008 17:19 |
Takki kääntyy naapureilla... | Rauncy | Chit-Chat | 18 | 13.12.2004 19:39 |
Ajattelin jakaa löytöni teidän kanssanne.... | Roleplaying Games | 1 | 27.08.2003 18:19 |