Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.02.2009, 20:23
RalliJari RalliJari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.01.09
Sijainti: Iisalmi
Viestit: 423
Perusasetus

RJ landcruiseriin rangen V8?


Elis moisen virityksen muistelisin jossain nähneeni, onko tietoo jollain että miten vaikee homma teknisesti? Jonkun sortin adapteri pitäs vissiin vakiolootan ja uuden motin väliin askarrella ja mutta mites kytkin/vauhtipyörä paketti? Muita ongelmia?

Ja entä paperisotku kun kilpien väliin pitäs saada, käyttöauto kun on kyseessä. ilmeisesti pitäs olla vanhempi 3.5 kaasarimallin kone jotta onnistus. Mitä lappuja pitäs katastusmiehelle toimittaa?

Ja jos jollain moinen laite on tehtynä ja vielä RJ:in vakio perävälityksillä niin jaksaako mennä mitenkä 31" renkuloilla, vakiomylly kun tahtoo ylämäkeen hyytyä ja laiska kuski ei jaksas oikeeta nilkkaa oikasta joka nyppylän kohalla.


Kiitoksia vaan etukäteen neuvoista.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään rangen vm 2,4 td moottori ja ostetaan rangen automaattiloota. sössö84 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.09.2008 11:22
Rangen zf vesku.r Tekniikka & Jutustelu 2 19.07.2008 15:54
O: Syyläri landcruiseriin HojoAna O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.03.2007 19:31
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
O 7x15" Vanteet landcruiseriin O/M/V Muut 1 19.05.2004 13:01


Sivu luotu: 18:23 (GMT +2).