|  |   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   Ohjaamon kokoKuinka suuri karpaasi mahtuu 68-74 vetten kuskin paikalle ? Onko 185 senttisellä ahdasta ? Erityisesti kiinnostaa vm 68, jonka on sanottu olevan tavallista ahtaampi. Note! This message was posted anonymously! 
 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

Mä oon 186 cm ja mahdun hyvin -70 malliseeni. päätilaa jää vielä muutama sentti. paljon vaikuttaa myös kuinka alhaalla penkki on. Oman kokemukseni perusteella -78 ja uudemmissa istuu korkeammalla. ja silloin pää osuu kattoon. -68 Vetestä en osaa sanoa. Jalkatilaa on kaikissa riitävästi, kun penkki on taka-asennossa. Jalat ovat suoremmassa kun monessa perheautossa. Tomppa Note! This message was posted anonymously! | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

-68:ssa on ovi paneeli pari senttiä paksumpi ylhäältä kuin 69:ssä ja uudemmissa eli hartiatila on vähän pienempi, muuten samankokoinen kabiini. Note! This message was posted anonymously! | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

Olen 190 ja -73ssa istun vielä ok | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

Oiskohan kookkaammille apua tilt/tele optiosta. Saattaisi antaa hieman lisätilaa polville verrattuna kiinteään pylvääseen? ---------------------------------- http://www.finnshark.com Edited by - Riku on 14/03/2003 12:40:13 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Niin, oma pituus 183, ja ihan hyvin mahtuu! Auto -72. | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| 600x16 koko? | HRD | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.11.2007 22:02 | 
| Projekti: Uaz 452 ***Omistaja vaihtunut*** | samisami2 | Maasturiprojektit | 175 | 04.08.2007 18:42 | 
| Akun koko? | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.03.2007 09:58 | 
| rengas koko!?? | wakoneekeri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.02.2006 09:47 |