Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.08.2008, 20:47
hilux -86 hilux -86 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.08
Sijainti: somero
Viestit: 87
Exclamation

hilux 2,4 diesel vm -86


elikkäs kun pitäisi laittaa turbo hiluxiin ja olen kyselly että miten on ton syöttöpumpun laita kun joku sanoo että sama käy mutta joku sanoo että pitäsi olla ahtopaineen mukaan säätyvä pumppu. kumpi on oikeassa???

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.08.2008, 20:53
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Periaatteessa kumpikin,saa sen toimimaan silläkin omalla pumpulla mutta ahtojen mukaan säätyvä ei nokea koko seutukuntaa kiihdytyksissä.Ja helpottaa pakokaasutestin läpäisyä katsastuksessa...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.08.2008, 06:25
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

jos et mistään halvalla saa ahtosädöllistä pumppua niin laita vakio pumpulla. molemmista saa "varomattomalla" kaasun polkemisella tulemaan savua. ja päästö mittaus on kiinni vain syötöruuvin asennosta, hiluxissa oli savut 0,14 leimalla viimeksi. ei tosin vetänytkään kovin hyvin!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.08.2008, 13:40
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

HSD foorumilla paljon vastauksia kysymyksiin...

www.holysmoke.fi

Ite aattelin pelata ensin vakiopumpulla kun turbottaa, riittää vakio nestepäälläkin kohtuullisin tehoihin, tosin savua tulee väkisinkin... Uus nokkalevy ja nestepää pumppuun niin riittää isommillekkin tehotavoitteille... Kyllä turbokoneen syöttöpumppu tietenkin parempi on, mutta ne maksaakin sitten jo jotain... Riippuu tavoitteista ja budjetista... Jos laittaa vaikka vaan T03 garretin tms. hillityn ahtimen, niin vakiopumppu pelaa ihan hienosti, kun nostaa perussyötön kohdilleen ja säätää sitten savutusmittarin kanssa savutuksen kohdilleen... ainakin katsastukseen... Kannattaa samalla kiinnittää huomiota, että tekee riittävän tilavan downpipen, ettei pakopaineet karkaa... Pakokaasunlämpömittarinkin saa halvalla vaikkapa Bebekistä niin saa tutkailtua samalla pakolämpöjä...

Tällasta tälläkertaa.
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Toyota Hilux diesel 4wd O/M/V Ajoneuvot 3 01.11.2007 19:24
O: Hilux 89 diesel kytkinkoppa ja johtosarja juhasiren O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.01.2007 00:33
M: toyo hilux diesel O/M/V Ajoneuvot 0 27.12.2006 22:29
M:hilux 4x4 diesel 91 O/M/V Ajoneuvot 2 13.08.2006 15:17
m:hilux 4wd 89/90 diesel O/M/V Muut 0 02.06.2003 19:14


Sivu luotu: 18:35 (GMT +2).