![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() 24V järjestelmään cd-soittimen asennus??Miten kannattaa vetää mankalle suora virta kun kyseessä on 24V järjestelmällä oleva patrolli? Itse olen vetänyt vain toiselta akulta suoran virran soittimeen ja herätevirtana käytin alkuperäistä herätejohtoa. Olen kuullut että jos kytkee jotenkin väärin tuon soittimen niin se rasittais akkua ja käyttöikä pienenis sen myötä,onko asiaan perää? Eli jos joku tietää niin voi kertoa mikä on oikea tapa ottaa virta soittimelle? Autossa oli myös alkuperäinen virtajohto mutta kun sen kautta kytki soittimen niin pelas ihan normaalisti mutta kun sammutti auton niin mankka sammui ja kaikki asetukset nollaantui. Siksi vedinkin suoran virran suoraan toiselta akulta ettei aina tarvitse asetuksia tehdä kun sammuttaa ja starttaa auton. Jos tuo minun tekemä kytkentä on värin ja siitä on jotakin haittaa niin kertokaapa minulle??
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lisävalojen asennus! | pate20 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 28.08.2008 23:28 |
Tietokoneen DVD- soittimen äänet hukassa | H&K | Chit-Chat | 2 | 29.05.2007 13:20 |
yksi ISO vai pari pientä akkua 12-v järjestelmään? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.04.2007 18:05 |
sähköflektin asennus? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2006 16:46 | |
Cd soittimen kytkentäkaavio | Käyttäjä | Software | 11 | 19.04.2006 18:47 |