Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.06.2005, 20:21
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Range Roverin Zenith-Strömberg Q&A


Kiinnostais tietää mikä toimi on nuilla kaasareista venttiilikoppaan menevissä putkissa olevilla venttiileillä
(kuvassa rover nimen kohdalla oleva putki, jossa messinkiputki sen orkkis venttiilin tilalla)

Lähinnä kiinnostaa niiden vaikutus kaasareiden säätöihin.
Mitkä putket ja letkut on tarpeellisia ja mitkä turhia nuin käytön kannalta yleensä?

Toiseksi minkä verran pitäisi olla välystä kaasuvaijerissa ennekuin alkaa poljin liikuttaa kaasarin läppiä.

Mitä muuta pitäisi huomioida/tehdä alettaessa säätään kaasareita. Nyt on ongelmana ainakin tyhjäkäynti joka muuttuu koneen lämmetessä, ollen kylmänä hukassa ja lämpimänä liian kovalla.

RR V8 -76

__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Range Roverin Dieselöintiä blenheim Maasturiprojektit 22 08.07.2008 11:28
Range Roverin vetokyky Range-79 Tekniikka & Jutustelu 5 04.06.2007 13:02
Range roverin kunnostus. RR82 Maasturiprojektit 37 06.05.2007 19:20
O: RANGE ROVERIN jouset O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.02.2007 11:56
zenith strömberg (175cd) apuva jnu Tekniikka & Jutustelu 6 23.03.2005 10:33


Sivu luotu: 19:08 (GMT +2).