![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Range Roverin Zenith-Strömberg Q&AKiinnostais tietää mikä toimi on nuilla kaasareista venttiilikoppaan menevissä putkissa olevilla venttiileillä (kuvassa rover nimen kohdalla oleva putki, jossa messinkiputki sen orkkis venttiilin tilalla) ![]() Lähinnä kiinnostaa niiden vaikutus kaasareiden säätöihin. Mitkä putket ja letkut on tarpeellisia ja mitkä turhia nuin käytön kannalta yleensä? Toiseksi minkä verran pitäisi olla välystä kaasuvaijerissa ennekuin alkaa poljin liikuttaa kaasarin läppiä. Mitä muuta pitäisi huomioida/tehdä alettaessa säätään kaasareita. Nyt on ongelmana ainakin tyhjäkäynti joka muuttuu koneen lämmetessä, ollen kylmänä hukassa ja lämpimänä liian kovalla. RR V8 -76
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Range Roverin Dieselöintiä | blenheim | Maasturiprojektit | 22 | 08.07.2008 11:28 |
Range Roverin vetokyky | Range-79 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.06.2007 13:02 |
Range roverin kunnostus. | RR82 | Maasturiprojektit | 37 | 06.05.2007 19:20 |
O: RANGE ROVERIN jouset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.02.2007 11:56 | |
zenith strömberg (175cd) apuva | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.03.2005 10:33 |