![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Ja taas kolisee."Talvi yllätti etelässä autoilijat" Eikö siellä ikinä opita, minä en enää tajua. Kun on talvi, niin silloin on talvi. Silloin ei ajeta, millä 5 vuotta vanhoilla talvikumeilla ja seurataan sitä liikennettä ja keliä, eikä puhuta siihen kännykkään tai meikata tai... Anteeksi, eihän siis kukaan palstalaisista semmoista tee, mutta olipahan taas pakko avautua. -P- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Taas GPS:stä | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 31.10.2009 21:36 |
hiluxin vaiheloota kolisee! | lapikas | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.09.2007 20:04 |
Jeep GC 1996 kolisee | teroj | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.09.2006 17:26 |
Mikä ihme suikan perässä kolisee | riude | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.08.2006 19:41 |
samuraita just huollettu ja nyt kolisee | katjansamurai | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 15.12.2005 19:43 |