![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() bj:n korjaustabj:ssä kaksi korjattavaa kohtaa: 1. takaperän kardaanin laippa heiluu, laakerissa väljää, valuu öljyä 2. jakolaatikossa oleva etukardaanin laippa heiluu samoin, ääntää vaatiiko kuinka isoja purkuja että nuo asiat saa kuntoon vai pystyykö korjaamaan ns. auton alla ![]() kerro helpot korjaustavat, kiitos ![]() joo...helpoin tapa on olla tekemättä mittään. toiseksi helpoin on viedä korjaamoon. kolmenneksi tulee ehkä auton vaihtaminen polttopuihin ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
1. Kardaani pois ja kiristä ja lukitse keski mutteri. Jos auttoi niin sillä hyvä.
2. Tuo muistaakseni purkaantuu sisä kautta. Siis jakiksen sisä kautta. Ei paha vaihtaa splitcase lootaan. Tarvii muistaakseni sen paperi tiivisteen että säilyy välykset. ? Vaan keskimutteri siinäkin on eli kokeile samaa kuin kohdassa 1.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 17.01.2017 19:14 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
kohta 1 korjattu noilla ohjeilla...mutteri oli ihan löysällä.
huomena kokeillaan samaa kohtaan 2 kiitos ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kohta 2 korjattu...keskimutteri tässäkin löysällä.
Vissiin lukitukset tehty huonosti vai miksi ne aukeilleen ittekseen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Noinkin uudesta vehkeestä... Aikansa kun ne siellä väpättää niin alkaa pikkuhiljaa löysää kertymään joka tekee taas uutta löysää jne. Tuskin oli viimeinen kirraus. Itellä on noin vuoden välein takakardaanin laipan kiristys. Kai sieltä perästä laakerikin kuluu pikkuhiljaa..
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ja laakerit voi olla jo paskana jos sillä on ajeltu menemään laipat löysällä.
Onko BJ:n pinion akselilla krymppiholkkia? Jos on niin perän laipan kiristyksessä pitäis olla vähän tarkkana. Liian tiukalle vedetty laippa vetää kartiolaakerien välykset nolliin. = pinionin laakerit hetkessä paskaksi. Jos siellä taas on pelkästään shimmilevy säätö niin sen kiristys ei ole niin tarkkaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lantikka korjausta | Alppipappa1958 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.01.2012 14:46 |
kierteen korjausta | Rytari | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.11.2011 01:35 |
BJ 42 laatikon korjausta Kokkolan seudulla? | paperimies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.05.2011 08:49 |
Kardaanin korjausta | Nerd-O | Chit-Chat | 2 | 24.06.2009 07:43 |
Ruosteiden korjausta. | Jagar | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.04.2005 20:47 |