Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.12.2006, 14:47
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.282
Perusasetus

Vanteen pulttijaon koneistaminen erilaiseksi?


Kun tuohon G-Mersuun on vähän huonosti vanteita tarjolla (5x130) niin millainen projekti olisi koneistaa jostain lähellä olevasta jaosta sopiva? Millainen se on työnä ja millainen onnistumismahdollisuus (alumiini vai teräs?)? Muutamahan näitä on tehnytkin? Katsastukseen ei tietenkään ole tarkoitus mennä vaan lähinnä metsään.

esim. BMW:n 5x120 ja ET 20 aluvanteita pyörii käytettynä 15" ja 16" ihan kohtalaiseen hintaan...

Niin ja mikähän se keskireijän tilanne sit olikaan...?

Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "

__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vanteen leveys Tekniikka & Jutustelu 8 23.10.2007 07:35
Nissan KC vanteen ET tikpe Tekniikka & Jutustelu 2 08.08.2006 19:02
Vanteen keskireikä AJK Tekniikka & Jutustelu 1 22.05.2006 11:59
PZJ-75:n vanteen vakio et ? Tekniikka & Jutustelu 0 02.04.2006 18:11
hj:n vanteen et? Tekniikka & Jutustelu 3 28.11.2005 18:18


Sivu luotu: 04:34 (GMT +2).