Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.09.2014, 20:03
Hodari Hodari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.01.12
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 56
Perusasetus

2.5 D4D viritys


Tähän vois kirjotella kaikenlaista tietoa toyotan 2.5 D4D moottorin virityksestä. Itseäni kiinnostais tämä aihe kun ei haullakaan löydy mitään yhtenäistä topiccia. Tehoboksit on vissiin ainoa vaihtoehto tehon nostamisseen mutta niitäkin on monenlaisia eli jatkaa ruiskutusaikaa tai nostaa rail painetta.

Oman hiluxin kone on 102hp ja on kyllä niin veltto että pakko on jotain keksiä. Yksi tekijä on vielä se että ilmeisesti osa näistä 2.5 D4D versioista on muuttuvasiipisellä ahtimella.

Eli mielipiteitä eri bokseista ja muitakin ideoita kiitos.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.09.2014, 20:50
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.242
Perusasetus

Hiljasta..


Vähemmän vissii CR koneita viritellään,ainut taitaa olla lastuviritys. Katsastuksesta läpi pääsy teettää ongelmia jos enempi rakennellaan,vaikka ei aina leimalla ees katota pellin allle mut jos tulee hylky ni joutuu laittaa vakioks taas ja sitä riskiä ei helposti moni ota.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.09.2014, 08:26
Hodari Hodari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.01.12
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 56
Perusasetus

Nii kyllähän siinä se riski on mutta koittaa tehä sillain että on helppo palauttaa vakioks jos tarvii. Lootia tuntus olevan jos jonkinlaista tarjolla ja aika huimia tehonlisäyksiä osa lupaa eriasia tietysti mitä todellisuus on. Esim. tähän ilman cooleria olevaan malliin ois varmaan viisasta se lisätä jos tehonlisäys alkaa olla 30-50hp luokkaa mikä on vielä ilmeisesti helposti vakio osilla toteutettavissa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.09.2014, 11:20
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

mm. tuolla veivattu aiheesta


http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96528
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.09.2014, 14:59
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Ainakin tuota Steinbaueria on suomessa säädetty, eli siihen on osaamista. Siihen käsittääkseni pystyy tekemään hyvinkin laajasti muutoksia vrt. vakio.

Halvimmat taitaa olla ns. huijausbokseja joilla manipuloidaan jotain anturiarvoa että saadaan lisää syöttöä välittämättä sen suuremmin muista ohjauksista.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin viritys Suzukisj410K Tekniikka & Jutustelu 85 18.03.2014 20:51
Tankin viritys Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 17.04.2011 18:51
Apparin viritys. Repro Chit-Chat 7 16.08.2009 20:23
Viritys/tulipalo Ipe64 Tekniikka & Jutustelu 7 26.05.2006 16:55
Viritys Lars Motoring 0 18.06.2002 07:24


Sivu luotu: 08:12 (GMT +2).